На засіданні колегії обговорили підсумки роботи щодо формування і ведення Реєстру застрахованих осіб та організації роботи щодо якісного розгляду звернень громадян
Під час засідання колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайлові РОМАНІВУ обговорили підсумки роботи щодо формування і ведення пенсійною службою краю електронних реєстрів та забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Під час засідання колегії проаналізовано стан ведення Реєстру застрахованих осіб, оцифровування відомостей про трудову діяльність, забезпечення ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та електронного каталогу надавачів житлово-комунальних послуг по Чернівецькій області. Зазначено, що з метою забезпечення підтримки електронних реєстрів в актуальному стані вживаються заходи щодо контролю за повнотою та достовірністю інформації, яка до них надходить. Колегія відзначила організацію робочих процесів щодо наповнення електронних реєстрів та визначила завдання щодо підтримки в актуальному стані інформації, наявної в реєстрах.
Начальник Головного управління Михайло РОМАНІВ звернув увагу на важливість залучення як роботодавців, так і застрахованих осіб до оцифрування трудових відносин, своєчасного корегування персональних даних та подання звітності про сплату страхових внесків, адже саме від наявності та достовірності цієї інформації залежить не лише зарахування страхового стажу і майбутні пенсійні виплати, а й виплата лікарняних, різних соціальних допомог, в тому числі субсидій і пільг.
На засіданні колегії також відзначено, що торік робота пенсійної служби краю була направлена на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх якісного та своєчасного розгляду. Завдяки активній інформаційно-роз’яснювальній роботі під час виїзних прийомів у громадах, фаховому консультуванню, в тому числі із використанням телекомунікаційних засобів, кількість звернень громадян у порівнянні з 2023 роком зменшилася на 30%.
Михайло РОМАНІВ звернув увагу керівників сервісних центрів на важливість надання повної і об’єктивної відповіді на звернення громадян у встановлені законом терміни з врахуванням результатів щомісячної експертизи відповідей. Зазначив, що завдання пенсійної служби краю перебувати на постійному зв’язку з громадянами, надавати якісні та доступні послуги, активно впроваджувати в обслуговування сучасні цифрові технології, забезпечувати захист прав застрахованих осіб та наповнення бюджету Фонду, своєчасну виплату пенсій, субсидій та пільг, що сприятиме соціальній стабільності, формуванню у буковинців стійкого відчуття захищеності в непростих умовах воєнного стану.