Пропустити навігацію

Як подати заяву про внесення відомостей до реєстру осіб, які мають право на пільги онлайн

  • АВТОРИЗУЙТЕСЯ в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
  • ОБЕРІТЬ у лівому боковому меню ”Заява на житлову субсидію чи пільгу ” в розділі “Комунікації з ПФУ”
  • ОБЕРІТЬ у спливаючому вікні “Заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на  пільги” та заповніть необхідні поля
  • ЗАВАНТАЖТЕ заздалегідь відскановані документи та натисніть “Сформувати заяву”
  • НАДАЙТЕ згоду на передачу та обробку персональних даних, перевірте внесені до заяви дані,  підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть “Відправити до ПФУ”

ПЕРЕГЛЯНУТИ статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці “Мої звернення”

 

ВРАХОВУЙТЕ ВИМОГИ ДО СКАНУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ

  •  розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб
  •  формат файлу: JРС, JРЕG, РDF
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл
  •  скан-копії виготовляються з оригіналів документів
  • скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа

Vazhlyvo znaty Vertyk 4 36 1024x523 - Як подати заяву про внесення відомостей до реєстру осіб, які мають право на пільги онлайн

background Layer 1