Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі електронних послуг
- АВТОРИЗУЙТЕСЯ на вебпорталі електронних послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису)
- ОБЕРІТЬ пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” в розділі “Комунікації з ПФУ”
- ЗАПОВНІТЬ “Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”
- ЗАВАНТАЖТЕ заздалегідь підготовлені скановані документи, які підтверджують зміни / уточнення даних (паспорт, ідентифікаційний номер, довідка про реєстрацію місця проживання тощо)
- ПЕРЕВІРТЕ введені дані та натисніть «Сформувати анкету»
- НАТИСНІТЬ “Підписати та відправити в ПФУ”
Перевірити статус заяви можна в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”
ВІДОМОСТІ В ОБЛІКОВІЙ КАРТЦІ ОСОБИ, ЯКІ МОЖНА ВИПРАВИТИ:
- прізвище, ім’я, по батькові
- ідентифікаційний номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків]
- дата народження
- місце народження
- стать
- громадянство
- серія та номер паспорта
- номер телефону
- адреса місця проживання