Співпраця з «Ощадбанком» – запорука якісного фінансового обслуговування громадян
Пенсійна служба постійно докладає зусилля до покращення умов обслуговування громадян, створюючи нові зручні форми надання послуг. Одним із нововведень, яке відповідає вимогам сучасних інформаційних технологій, є запровадження електронних пенсійних посвідчень з функцією платіжної картки. Якість фінансового обслуговування мешканців району та шляхи взаємодії у справі забезпечення пенсіонерів документами нового зразка обговорив на зустрічі з керуючою районним відділенням ТВБВ «Ощадбанк» начальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь.
Зазначивши, що пенсійна служба постійно працює над вдосконаленням якості обслуговування громадян та прагне зробити його якомога комфортнішим, представник пенсійної служби висловив сподівання на подальшу ефективну співпрацю в цьому напрямку з працівниками «Ощадбанку». Іван Каптарь, зокрема, зауважив на необхідності дотримання банківськими працівниками вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонера через їх поточні рахунки та здійснення постійного контролю за виплатами пенсій за дорученням, наголосив на важливості вияву особливої уваги до певних категорій громадян, зокрема, інвалідів, ветеранів війни, учасників бойових дій.
Учасники зустрічі окреслили шляхи подальшої взаємодії у справі оперативного впровадження електронних пенсійних посвідчень для мешканців району. Зауважили на необхідності активного залучення пенсіонерів до оформлення ЕПП, розширення інформаційної роботи щодо переваг використання пенсійних посвідчень сучасного зразка. Розвиток електронних технологій значно полегшує умови життя громадян у всіх його сферах, отож до їх використання необхідно залучати широкі кола громадськості. Запорукою успіху цієї справи має бути налагоджена взаємодія соціальних служб з органами влади та місцевого самоврядування.