Сервісні центри Дністровського району проінспектували на доступність та клієнтоорієнтованість
Дотримання стандартів обслуговування громадян у сервісних центрах Дністровського району під час виїзного робочого дня проінспектував начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло РОМАНІВ.
Очільник пенсійної служби краю перевірив доступність сервісних центрів, облаштування приміщень відповідно до технічних вимог обслуговування людей з інвалідністю. Поспілкувався з відвідувачами щодо якості обслуговування та рівня задоволеності отриманих послуг. Також поінформував про засади пенсійного законодавства, пояснив порядок призначення пенсій різних видів та назвав визначальні чинники, які формують розмір пенсійної виплати. Громадянам передпенсійного віку порекомендував заздалегідь звертатися до сервісного центру для проведення попередньої їх правової оцінки та формування макетів пенсійних справ.
Звернув увагу на розширення можливостей для отримання ВПО субсидії на оплату оренди житла, зміни в отриманні допомоги за програмою «Прихисток», спрощений порядок оформлення субсидій та пільг захисникам та членам їх родин.
Розповів про переваги електронних сервісів Пенсійного фонду, їх доступність, можливість за їх допомогою оперативно отримувати якісні послуги, у тому числі й подавати заяви на призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг. Зауважив на можливості перегляду в Особистому кабінеті персональних даних щодо сум нарахованої зарплати і сплачених внесків, тривалості страхового стажу, замовлення і виготовлення у режимі онлайн довідок та інших документів, пояснив порядок реєстрації на порталі й закликав громадян долучатися до числа користувачів цього корисного джерела інформації та послуг з пенсійного забезпечення.
– Доступність, ефективність та клієнтоорієнтованість сервісних центрів, використання переваг діджиталізації є головним завданням пенсійної служби краю для організації якісного, комфортного та оперативного обслуговування громадян, забезпечення їх пенсійних та соціальних прав, – наголосив Михайло РОМАНІВ під час спілкування з відвідувачами сервісних центрів.
З керівництвом сервісних центрів обговорено та визначено додаткові заходи, направлені на забезпечення стандартів обслуговування.