Пенсійна служба краю на постійному зв’язку з мешканцями громад
Виїзний прийом громадян у Вижницькому сервісному центрі провела перший заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Ольга КРИВУЛЯ.
Представник пенсійної служби краю розповіла про різні види пенсій, умови переходу з пенсії по інвалідності на пенсію за віком, особливості пенсійного забезпечення освітян, державних службовців та медиків, тривалість страхового стажу, необхідного для призначення пенсії у цьому році, складові пенсійної виплати, в тому числі і розміри надбавок у зв’язку з досягненням 70-75-80 – річного віку, можливість «докупити» страховий стаж шляхом участі у добровільному пенсійному страхуванні. Звернула увагу на зручність електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду, що дозволяє дистанційно отримувати якісні послуги, контролювати свою електронну пенсійну справу та електронну трудову книжку, відстежувати сплату роботодавцем страхових внесків, виплату лікарняних тощо.
Ольга КРИВУЛЯ також зустрілася з працівниками місцевого ЦНАПу з метою обговорення питання поліпшення якості надання послуг з прийому звернень на призначення житлових субсидій та пільг, в тому числі й субсидії ВПО на оплату вартості оренди житла. Наголосила, що мешканців необхідно більш активно інформувати про їх обов’язок у визначені строки інформувати Пенсійний фонд про зміни у складі та майновому стані домогосподарства, які впливають на призначення та розмір субсидій і пільг.
Представник пенсійної служби звернула увагу на необхідність ретельно перевіряти надані громадянами пакети документів на відповідність нормативно-правовим вимогам, адже їх якісне оформлення та належна комплектація є передумовою оперативного опрацювання Пенсійним фондом звернень за призначенням та перерахунком житлових субсидій та пільг, зменшення кількості відмов.
Повідомила, що з 1 липня цього року органам Пенсійного фонду передадуть функції щодо призначення та виплати державних соціальних допомог та соціальних стипендій, які до цього виконували органи соціального захисту. Зазначила, що спільне завдання пенсійної служби і громад зробити цей перехід для громадян непомітним, комфортним, максимально сприятливим, що дозволить відчути новий, більш сучасний, доступний формат обслуговування.