АВТОРИЗУЙТЕСЯ в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
ОБЕРІТЬ у лівому боковому меню ”Заява на житлову субсидію чи пільгу ” в розділі “Комунікації з ПФУ”
ОБЕРІТЬ у спливаючому вікні “Заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги” та заповніть необхідні поля
ЗАВАНТАЖТЕ заздалегідь відскановані документи та натисніть “Сформувати заяву”
НАДАЙТЕ згоду на передачу та обробку персональних даних, перевірте внесені до заяви дані, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть “Відправити до ПФУ”
ПЕРЕГЛЯНУТИ статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці “Мої звернення”
ВРАХОВУЙТЕ ВИМОГИ ДО СКАНУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ:
– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб
– формат файлу: JРС, JРЕG, РDF
– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл
– скан-копії виготовляються з оригіналів документів
– скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна
– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа