Пропустити навігацію

Як внести зміни до пенсійної справи

Для подання заяви  через вебпортал  Пенсійного фонду України виконайте наступні кроки:

– Авторизуйтеся в особистому кабінеті  за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).

– Оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть на вкладку «Внесення змін до  пенсійної справи».

– Виберіть вид заяви,  у зв’язку з чим необхідно внести зміни, та покроково заповніть атрибути заяви.

– Додайте заздалегідь  від скановані документи  та натисніть  «Сформувати заяву».

– Перевірте внесені до заяви дані та натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».

Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті вебпорталу у вкладці «Мої звернення».

Види заяв для внесення  змін до пенсійної справи:

  • про зміну способу виплати пенсії,
  • про зміну виплатних реквізитів,
  • про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER,
  • про зміну особистих даних пенсіонера (ПІБ, паспортних даних),
  • про виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні.

Golovne upravlinnya Pensijnogo fondu Ukrayiny v CHernivetskij oblasti 96 1024x601 - Як внести зміни до пенсійної справи

background Layer 1