Як виправити помилку при оцифруванні трудової книжки працівника
Під час процесу оцифрування трудових книжок трапляються прикрі ситуації, пов’язані з людським фактором. Одна з таких – коли підприємство помилково прикріплює сканкопії трудової книжки іншого працівника, наприклад, через однакове прізвище в кількох осіб. Що робити у такому випадку?
Згідно з пунктом 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 №11-1 (зареєстрованого в Мін’юсті 16.06.2021 за №802/36424), якщо електронний запис про трудову діяльність створено з помилками та вже надіслано до Фонду, потрібно сформувати новий коректний запис.
Іншими словами, страхувальник (тобто роботодавець) має:
- повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника;
- додати правильну сканкопію трудової книжки, яка дійсно належить цьому працівнику;
- подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Це забезпечить достовірність інформації в Реєстрі застрахованих осіб та дозволить уникнути ускладнень у майбутньому — наприклад, при призначенні пенсії або перевірці стажу.
Порада: при оцифруванні паперових трудових книжок важливо уважно перевіряти ПІБ, серію та номер документа перед поданням до Пенсійного фонду. Відповідальність за правильність інформації несе страхувальник.