Пропустити навігацію

Піклування про літніх людей – основа діяльності пенсійної служби

Dzv tur Putyla 300x296 - Піклування про літніх людей – основа діяльності пенсійної служби

 

Надання потрібної інформації та роз’яснень людям, які не мають можливості за віком або станом здоров’я особисто звернутися за консультаціями з питань пенсійного забезпечення до сервісних центрів, особливо особам поважного віку, є завданням особливої важливості для фахівців пенсійної служби. Для цього представники Фонду використовують дистанційні форми комунікації та організовують зустрічі за місцем проживання.

Начальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь здійснив «дзвінки турботи» до мешканців району похилого віку.

Поцікавившись станом справ і здоров’я пенсіонерів, представник Фонду уточнив своєчасність отримання ними щомісячних виплат та якістю обслуговування.  Пенсіонери задавали представнику Фонду свої запитання, які стосувалися порядку нарахування й перерахунку пенсій та складових,  від яких залежить їх розмір. Отримавши вичерпні й цілком зрозумілі відповіді фахівця, співрозмовники висловили йому вдячність за надані роз’яснення, виявлену увагу та приємне спілкування, яке є для них дуже важливим.

Головний спеціаліст  Хотинського відділу обслуговування громадянVeterany Hotyn 300x249 - Піклування про літніх людей – основа діяльності пенсійної служби Альбіна Решетнік провела зустріч з людьми  похилого віку, які перебувають на обслуговуванні в Хотинському територіальному центрі соціального обслуговування.

Запитавши у літніх людей про їхні проблеми і потреби,  фахівець пенсійної служби зазначила, що пенсійна служба постійно спрямовує свою роботу на покращення умов обслуговування пенсіонерів. Зокрема, за допомогою впровадження новітніх технологій створені зручні та доступні електронні послуги для зручності отримання потрібної інформації та вирішення у режимі онлайн багатьох питань пенсійного забезпечення, таких як подання заяв, отримання правомірних  документів з підтвердженням QR-кодом тощо.  Альбіна Решетнік також повідомила про зручний спосіб отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою смс-інформування та пояснила порядок налаштування цієї послуги.

Велику цікавість у присутніх викликала інформація про нові пенсійні посвідчення електронного формату, які поєднують функції посвідчення особи і платіжної картки, за допомогою якої можна отримувати пенсійні виплати і здійснювати розрахунки за комунальні послуги, оплачувати покупки в магазинах тощо.

background Layer 1