Пенсіонерам Новодністровська розповіли про переваги Веб-порталу та навчили користуватися електронними сервісами пенсійної служби
Сучасним пенсіонерам – сучасні послуги. Працюючи за таким принципом, пенсійна служба краю постійно вдосконалює якість обслуговування населення та підпорядковує його вимогам сучасності. Багато буковинців, у тому числі пенсіонерів, вже змогли пересвідчитись у зручності й доступності створених на основі електронних технологій сервісів та стати активними їх користувачами.
Для розширення їх числа й залучення ширших кіл населення до використання електронних послуг пенсійної служби фахівці Фонду проводять навчально-роз’яснювальні практикуми.
Забезпеченню максимальної зручності отримання мешканцями району доступу до корисної інформації особливу увагу приділяють фахівці Новодністровського відділу обслуговування громадян.
Начальник сервісного центру Наталя Якубовська та провідний спеціаліст інформаційних систем Юлія Підлісна на базі Новодністровського міського центру зайнятості провели інформаційно-роз’яснювальний практикум для пенсіонерів. Представники Фонду розповіли містянам літнього віку про широкий спектр сучасних послуг пенсійної служби та їх переваги й показали на практиці порядок реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду, створення «Особистого кабінету» і перегляду в ньому персональних даних щодо нарахування /перерахунків пенсій, тривалості зарахованого стажу тощо. Фахівці сервісного центру продемонстрували також спосіб замовлення і виготовлення у режимі онлайн потрібних довідок чи інших документів, правомірність яких підтверджується QR-кодом.
Наталя Якубовська поінформувала учасників навчального заходу про новий формат електронного пенсійного посвідчення, що поєднує функції посвідчення особи і платіжної картки; про зручність отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою СМС-інформування та закликала присутніх стати активними користувачами сучасних послуг пенсійної служби, адже це зручно, вигідно й доступно кожному.
Відвідувачі практикуму з великою цікавістю сприйняли інформацію про сучасні електронні сервіси та висловили бажання опановувати комп’ютерні технології, щоб бути в курсі актуальних питань пенсійного забезпечення та швидко знаходити потрібну інформацію.