Пропустити навігацію

Пенсійники краю проводять зустрічі з працівниками управління соцзахисту населення та відвідувачами

Sokyryany upr sozah 300x220 - Пенсійники краю проводять зустрічі з працівниками управління соцзахисту населення та відвідувачами

 

Провідний спеціаліст Сокирянського відділу обслуговування громадян Ольга Хорошенюк та  спеціаліст відділу Надія Черній провели зустріч з колективом  управління соціального захисту населення Сокирянської РДА та надали роз’яснення відвідувачам установи.

Ольга Хорошенюк поінформувала працівників установи про новітні технології реформування пенсійної системи, порядок та умови призначення пенсії, сучасні послуги пенсійної служби, за допомогою яких можна легко отримати доступ до потрібної інформації з пенсійного забезпечення. Ознайомила з переліком документів, необхідних для призначення пенсій, та звернула увагу осіб передпенсійного віку на доцільність завчасного звернення до сервісного центру для перевірки пакета документів та отримання консультацій.

Надія Черній повідомила про можливість укладання договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового пенсійного страхування за будь-які місяці з одноразовою сплатою єдиного соціального внеску за попередні періоди для отримання права на визначення розміру субсидії Sokyryany upr sotszah2 300x234 - Пенсійники краю проводять зустрічі з працівниками управління соцзахисту населення та відвідувачамидля осіб, які не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями та не належать до платників єдиного внеску.

Також Фахівці фонду поінформували про підвищення мінімальних соціальних стандартів, залежність майбутньої пенсії від величини заробітної плати, суми сплачених внесків і тривалості страхового стажу. Розповіли про електронні послуги пенсійної служби, зокрема, про використання Веб-порталу ПФУ, який дає можливість перевірити відображену у звітності інформацію, подану роботодавцем, про розмір нарахованого заробітку, який буде врахований при нарахуванні (перерахунку) пенсії, та суми сплачених внесків до Пенсійного фонду. Повідомили про можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення, яке поєднує функції посвідчення особи і платіжної картки, а також порекомендували налаштувати послугу СМС-інформування для оперативного отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення. У разі виникнення потреби в додаткових консультаціях порадили звертатись до спеціалістів районного відділу по відозв’язку за адресою Sokupfu2, або за телефоном «гарячої лінії» – (03739)22878.

Начальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь провів зустріч з працівниками Putyla Sotszabez 300x222 - Пенсійники краю проводять зустрічі з працівниками управління соцзахисту населення та відвідувачамиуправління соціального захисту населення Путильської районної державної адміністрації.

 Представник Фонду надав роз’яснення порядку нарахування пенсійних виплат, акцентувавши увагу на складових, які впливають на обчислення розміру пенсії. Наголосив на підвищенні вимог до необхідної тривалості страхового стажу для реалізації права на пенсійне забезпечення та зауважив, що роки трудової діяльності зараховуються до страхового стажу лише за умови офіційного працевлаштування і сплати роботодавцем внесків у розмірі, не меншому за встановлений законом мінімальний.

Іван Каптарь поінформував працівників соціальної установи про сучасні електронні послуги пенсійної служби, зокрема, про можливість перегляду персональних даних з реєстру застрахованих осіб на Веб-порталі Пенсійного фонду та виготовлення у режимі онлайн потрібних довідок чи інших документів з підтвердженням QR-кодом, однаково правомірних з отриманими у сервісному центрі. Зауваживши на зручності такого виду обслуговування, представник Фонду пояснив порядок реєстрації на цьому корисному електронному сервісі. Повідомив також про можливість отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою налаштування СМС-інформування, а також про зручність нового формату пенсійного посвідчення електронного зразка, яке поєднує функції посвідчення особи і платіжної картки.

В ході жвавого діалогу фахівець надав відповіді на численні запитання співрозмовників та порекомендував у разі виникнення складнощів з будь-яких питань пенсійного  забезпечення звертатися до фахівців пенсійної служби за телефоном «гарячої» лінії та через відеозв’язок.

background Layer 1