Пропустити навігацію

Пенсійна служба краю приділяє особливу увагу розгляду звернень громадян

Структурні підрозділи Головного управління Пенсійного фонду України в zverngrom 5b47137f152be - Пенсійна служба краю приділяє особливу увагу розгляду звернень громадянЧернівецькій області забезпечують організацію прийому та розгляд звернень громадян, які надходять під час особистих та виїзних прийомів, поштовим зв’язком, електронною поштою, через Веб-портал електронних послуг, державної установи «Урядовий контактний центр».

Упродовж першого півріччя 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 2514 звернень громадян. Найбільше- з міста Чернівці(564), Кіцманського (370), Вижницького (261), Заставнівського (221) та Сторожинецького (206) районів області.

На особистих та виїзних прийомах прийнято 1638 осіб, що на 358 більше, ніж за аналогічний період 2017 року (1280). У своїх зверненнях до пенсійної служби буковинці найчастіше порушують питання призначення та перерахунку пенсії (20%), роз’яснення законодавства (15%), стільки ж потребують роз’яснень щодо підвищення розміру пенсії. Цікавляться також порядком зарахування стажу для обчислення пенсії та перевірки правильності її нарахування.

В режимі постійно діючих «гарячих» телефонних ліній за шість місяців нинішнього року фахівці  Фонду надали консультації 5323 особам, що на 1101 більше, ніж за звітний період 2017 року. Роз’яснення різноманітних питань пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку отримало 1788 осіб, 660 консультацій із цього числа надано керівництвом Фонду.   До «Урядового контактного центру» звернулось 235 осіб, більша частина яких – чернівчани.

Набирають все більшої популярності електронні звернення: через Веб-портал Фонду. З січня по червень 2018 року зареєстровано 83 таких звернення. Зростає в області кількість зареєстрованих користувачів Веб-порталу – наразі їх кількість сягає 22, 5 тисяч осіб, причому майже половина зареєструвалась саме цьогоріч.

Близько 75 тисяч громадян прийняли з початку року фахівці Головного управління Фонду в області за принципом «єдиного вікна».  За вказаний період надано консультацій 398 особам з інвалідністю, вадами зору та людям похилого віку, яким виповнилося 80 і більше років.

Завдяки наявності в більшості сільських (міських, районних)  рад доступу до покриття Інтернет-мережею мешканцям найвіддаленіших куточків краю активно надаються консультації в режимі відеозв’язку. В постійно діючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні “Чорнобильці Буковини», приміщеннях Чернівецьких учбово-виробничих об’єднань Українських товариств сліпих та глухих, в філіях Ощадного банку, в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій упродовж півріччя отримали консультації та роз’яснення 882 особи.

Отож пенсійна служба Буковини докладає максимум зусиль, щоб забезпечити належну реалізацію громадянами конституційного права на звернення. Фахівці Фонду дбають про те, щоб мешканці краю змогли отримати необхідну інформацію в найбільш зручний спосіб та у якомога стисліший термін.

background Layer 1