Пропустити навігацію

Про надання пенсійних послуг в громадах та наближення їх до громадян йшлося під час колегії ОДА

ODA  300x196 - Про надання пенсійних послуг в громадах та наближення їх до громадян йшлося під час колегії ОДА

На засіданні колегії Чернівецької обласної державної адміністрації розглянули питання щодо підвищення якості обслуговування громадян та наближення надання послуг з питань пенсійного забезпечення на рівні об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації влади.

– Станом на 1 грудня 2018 року, в 22 ОТГ забезпечено роботу віддалених робочих місць фахівців Головного управління. На черзі організація роботи пункту обслуговування у Рукшинській ОТГ. Враховуючи, що в 5 громадах, адміністративний центр яких є одночасно районним центром, послуги з питань пенсійного забезпечення надаються безпосередньо в сервісних центрах, то можемо стверджувати, що в області забезпечено присутність пенсійної служби в усіх утворених ОТГ, які об’єднують 98 населених пунктів. Таким чином це дає можливість наблизити послуги до 277,9 тис. мешканців, 23% з яких становлять пенсіонери, – повідомив під час засідання колегії начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів.

Зауважив, що з ініціативи Головного управління й завдяки підтримці з боку обласної державної адміністрації в області затверджено Регіональну програму щодо покращення обслуговування населення установами Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на 2017-2020 роки. Реалізація програми дозволить значно покращити умови обслуговування громадян на рівні об’єднаних територіальних громад. Відповідно до цієї Програми вже 7 об’єднаним територіальним громадами області із обласного бюджету в поточному році виділено у вигляді субвенцій кошти на загальну суму 200 тис. грн.

За словами М.Романіва в області надалі активно застосовуються дистанційні форми обслуговування громадян. В рамках спрощення доступу осіб до інформації в структурних підрозділах Головного управління понад 9,1 тис. осіб змогли отримати консультації за допомогою телефонної «гарячої» лінії, близько 3,2 тис. осіб отримали послуги в режимі відеозв’язку. 

Крім того, активно популяризується надання послуг через Веб-портал. За 11 місяців 2018 року зареєстровано майже 19,9 тис. нових користувачів. Загальна кількість зареєстрованих користувачів Веб-порталу в області складає 30,4 тис. осіб.

Завдяки  новим функціональним можливостям Веб-порталу розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. Наразі запроваджено сервіс із надання електронних документів, з підтвердженням QR-кодом через Веб-портал електронних послуг Пенсійного Фонду України. Сервіс надається для осіб, які зареєстровані на Веб-порталі або ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Очільник пенсійної служби краю зауважив, що на часі актуальним є питання переходу на електронні пенсійні посвідчення, що одночасно виконують роль платіжної картки. Зауважив, що на виготовлення такого пенсійного посвідчення уже зареєстровано 6,3 тис. заяв і кількість бажаючих його отримати постійно зростає.

М.Романів окреслив перспективні плани щодо подальшої взаємодії з органами влади та місцевого самоврядування, створення віддалених робочих місць в об’єднаних територіальних громадах, забезпечення комфортних умов для отримання краянами необхідних послуг з пенсійного забезпечення.

Колегія позитивно оцінила роботу Головного управління щодо наближення послуг до громадян та організації взаємодії з соціальними партнерами з питань захисту конституційних прав громадян на соціальний захист. Рекомендувала структурним підрозділам ОДА перейняти досвід пенсійної служби краю.

background Layer 1