Пропустити навігацію

Про роботу структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення за підсумками першого півріччя 2018 року

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

19 липня 2018                                   м. Чернівці                                                  № 9-3

 

Про роботу структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення

за підсумками першого півріччя 2018 року

 

Заслухавши доповідь начальника управління адміністративно – господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О., про роботу структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення за підсумками першого півріччя 2018 року, колегія відмічає наступне.

Структурні підрозділи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечують організацію прийому та розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим зв’язком, електронною поштою, через Веб-портал електронних послуг, державної установи «Урядовий контактний центр».

Протягом першого півріччя 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 2514 звернень громадян, що на 532 звернення  більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (1982).

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що найбільше звернень надійшло з м.Чернівці (564), Кіцманського (370), Вижницького (261), Заставнівського (221) та Сторожинецького (206) районів області.

Питома вага звернень, які надійшли протягом звітного періоду від органів влади до Фонду області, становить 21% (115) від загальної кількості письмових звернень (558), що більше на 18 порівняно зі звітним періодом 2017 року (97).

Протягом першого півріччя 2018 року зареєстровано 558 письмових звернень або 22% від загальної кількості усіх звернень (2514), що більше на 67 звернень, ніж протягом першого півріччя 2017 року (491).

На особистих та виїзних прийомах прийнято 1638 осіб (65% від загальної кількості усіх звернень), що на 358 більше, ніж за аналогічний період 2017 року (1280). Найбільша кількість відвідувачів була з Кіцманського (307), Вижницького (194), Заставнівського (165), Глибоцького (162) районів та м.Чернівці (185).

В своїх зверненнях до структурних підрозділів Фонду області громадяни найчастіше порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії – 504 звернення (20%), роз’яснення законодавства – 383 (15%), щодо підвищення розміру пенсії – 373 (15%), порядок розрахунку з/п та стажу для обчислення пенсії – 259 (10%), перевірки правильності нарахування пенсії – 234 (9%).

Протягом першого півріччя 2018 року надійшло 60 повторних звернень громадян до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області. Аналіз порушених у повторних зверненнях питань свідчить про те, що громадяни звертаються з приводу підвищення, перерахунку пенсій та перевірки правильності нарахування пенсій. З числа розглянутих повторних звернень заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатись до Фонду області та вищих органів влади.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня за допомогою постійно діючих «гарячих» телефонних ліній отримали консультації 5323 особи, що на 1101 більше, ніж за звітний період 2017 року (4222). Протягом шести місяців 2018 року отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 1788 осіб, що на 179 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (1609). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 660 особам, що на 212 більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року (448). Найчастіше такий спосіб використовують жителі Кельменецького та Хотинського районів. Найменше послуг в такому режимі надано Сторожинецьким відділом обслуговування громадян.                                                         До «Урядового контактного центру» звернулось 235 осіб, що на 39  звернень більше, ніж протягом першого півріччя минулого року (196). З них найбільше надійшло від жителів м.Чернівці (66 звернень).

Набирають популярності електронні звернення: через Веб-портал Фонду (протягом звітного періоду зареєстровано 83 звернення громадян, що більше на 68 у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (15 звернень)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 22432 особи, тобто за 6 місяців 2018 року зареєстровано 11881 особа.

Протягом І півріччя 2018 року прийнято 74378 громадян, що зверталися до структурних підрозділів Фонду області за принципом «єдиного вікна», що на 8839 осіб більше порівняно з аналогічним періодом 2017 року (65539).

            За звітний період надано консультацій 398 особам з інвалідністю, особам з інвалідністю за зором та особам, яким виповнилося 80 і більше років.

В області наявні 272 сільських (міських, районних)  рад, з них – 246 (90%) мають доступ до покриття Інтернет мережею. В 235 (86%) сільських (міських, районних) радах є можливість в наданні послуги відеозв’язку. Кращий показник спостерігається у Вижницькому, Кельменецькому, Кіцманському,  Новоселицькому та в Новодністровському відділі. Однак, не у всіх сільських (міських, районних)  радах, в яких є наявне покриття Інтернет-мережею, є можливість в наданні послуги Skype-зв’язку за відсутності необхідного обладнання (веб-камери, мікрофона). Так, недостатній показник спостерігається у Герцаївському, Глибоцькому та Заставнівському районах.

В постійнодіючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні “Чорнобильці Буковини», приміщеннях Чернівецьких учбово – виробничих об’єднань Українських товариств сліпих та глухих, в філіях Ощадного банку, в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій,  протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 882 особи.

Робота структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення знаходиться на належному рівні та забезпечує виконання поставлених завдань.

Враховуючи зазначене вище, колегія при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

ВИРІШИЛА:

  1. Роботу структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області визнати такою, що відповідає вимогам Закону України “Про звернення громадян”.
  2. Начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області:

2.1. Проводити активну інформаційну – роз’яснювальну роботу щодо змін в пенсійному законодавстві, як упереджувальний захід щодо надходження звернень громадян до “Урядового контактного центру”, вищих органів влади та зменшення кількості повторних звернень громадян.

2.2. Забезпечити чіткий контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства при веденні діловодства за зверненнями громадян.

2.3. Запровадити короткодіючі навчання з працівниками, які відповідають за ведення діловодства за зверненнями громадян, з питань застосування знань Інструкції та Класифікатора, а також зняття їх з контролю.

2.4. Забезпечити розширення мережі охоплення послуги відеозв’язку у всіх об’єднаних територіальних громадах районів області та збільшення кількості користувачів даною послугою.

2.5. Зобов’язати працівників, які надають відповіді на звернення, подавати на погодження заступникам управління не пізніше, ніж за 3 дні до закінчення терміну виконання.

2.6. Забезпечити та наповнити інформаційно – роз’яснювальними заходами виїзні прийоми керівників структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, а також дні роботи у віддалених робочих місцях області шляхом проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи в трудових колективах підприємств, установ та організацій населених пунктів області.

2.7. Популяризувати дистанційні методи обслуговування громадян шляхом постійного розміщення інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ та на радіо, адресу відеозв’язку на інформаційних стендах в приміщеннях ОТГ, селищних та сільських радах.

2.8. Забезпечити в повному обсязі реалізацію програмного забезпечення “Облік звернень громадян”.

2.9. Продовжувати роботу з головами об’єднаних територіальних громад щодо створення на віддалених робочих місцях працівників Головного управління умов обслуговування громадян, які відповідають вимогам Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду  України, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1.

2.10. Забезпечувати популяризацію переліку послуг, які можна отримати за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України, використовуючи ключі електронно-цифрового підпису.

  1. Звернути увагу начальників Новоселицького (Процюк А.В.) та Хотинського (Шкуренко С.І.) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на недостатній рівень поточного контролю за веденням діловодства за зверненнями громадян та забезпечити неухильне виконання наказу №92 від 30.03.2018 «Щодо реєстрації звернень громадян» .
  2. Начальникам Глибоцького (Крецу І.П.), Кіцманського (Шевчук Т.М) та Новоселицького (Процюк А.В.) відділів обслуговування (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області громадян покращити якість наданих консультацій щодо пенсійного забезпечення для підвищення рівня задоволеності якістю надання послуг серед відвідувачів.
  3. Начальникам Герцаївського (Капра Л.А.), Глибоцького (Крецу І.П.) та Заставнівського (Стасюк В.І.) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечити 100% покриття послугою відеозв’язку сільських рад, в яких наявне покриття Інтернет – мережі.
  4. Начальнику Сторожинецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області (Німіжану О.К.) підвищити кількість користувачів послугою відеозв’язку.
  5. Начальнику Новодністровського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області (Якубовській Н.О) звернути увагу на низький рівень кількості зареєстрованих громадян на веб-порталі електронних послуг та зажадати збільшення їх чисельності.
  6. Сектору обробки звернень громадян управління адміністративно – господарського забезпечення Головного управління:

8.1. Встановити контроль за веденням програмного комплексу «Облік звернень».

8.2. З метою підвищення якості роботи програми «Облік звернень» в подальшому вносити пропозиції щодо її удосконалення.

  1. Надати інформацію щодо виконання Рішення колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області сектору обробки звернень громадян управління адміністративно-господарського забезпечення до 01.09.2018.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника Головного управління Мельника В.І.

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                        М.В.Романів

Секретар колегії                                                                                                                                                                                     О.М.Шестаков

 

background Layer 1