Пропустити навігацію

Пенсійники узгоджують шляхи підвищення якості обслуговування населення з представниками банківських установ

Putyla bank 300x225 - Пенсійники узгоджують шляхи підвищення якості обслуговування населення з представниками банківських установ

 

Начальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь провів  робочу зустріч з керуючою Чернівецькою філією АТ «Ощадбанк» ТВБВ №10025/0195.

Проаналізувавши ситуацію з виплатою пенсій мешканцям району, представник Фонду наголосив на важливості дотримання працівниками банківських установ вимог щодо порядку та термінів здійснення пенсійних виплат, зокрема, зауважив на необхідності постійного контролю за виплатами пенсій за дорученням. Акцентував увагу на доцільності активізації роз’яснювальної роботи, спрямованої на залучення якомога більшої кількості громадян до отримання пенсійних коштів через банківські установи та необхідності збільшення кількості банкоматів і посттерміналів у віддалених населених пунктах району.

Учасники заходу обговорили шляхи підвищення якості обслуговування певних категорій громадян, зокрема,  інвалідів, ветеранів війни, учасників бойових дій.

Принагідно Іван Каптарь нагадав про можливість отримання широкого спектру інформації з пенсійного забезпечення на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України і порекомендував фінансовим партнерам долучатися до числа користувачів цього корисного електронного сервісую.

background Layer 1