Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2018 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

Протягом 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 4815 звернень, що на 275 більше у порівнянні з 2017 роком (4540). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 18% (190) від загальної кількості письмових звернень (1085), що на 35 менше, ніж протягом минулого року (225).

До «Урядового контактного центру» звернулось 508 осіб або 11% від загальної кількості усіх звернень (4815), що менше на 86 звернень порівняно з аналогічним періодом 2017 року (594).

Необхідна інформація Кількість звернень
за 12 місяців

2017 року

за 12 місяців

2018 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

3946

 

4307 +361
 – в письмовій формі 1179 1085 -94
 – на особистому прийомі 1154 1071 -83
– на виїзних прийомах 1564 1980 +416
– на веб-портал електронних послуг 49 171 +122
2.  До державної установи ”Урядовий контактний центр” 594

 

508

 

-86

 

Всього: 4540 4815 +275

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 1071 особу (22% від загальної кількості усіх звернень (4815)), що менше на 83 особи, ніж протягом звітного періоду минулого року (1154), а під час виїзних прийомів – 1980 осіб (41%), що більше на 416 осіб порівняно з 2017 роком (1564).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (17% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (15%), підвищення розміру пенсії (7%), визначення права на пенсію (5%) тощо.

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 3473 особи, що на 291 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (3182). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1346 особам, що на 314 більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року (1032).

Протягом 2018 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 743 особам.

За звітний період в постійно діючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні «Чорнобильці Буковини», в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій, отримали консультації та роз’яснення 1899 осіб, що більше на 475, ніж за аналогічний період минулого року (1424).

Протягом 2018 року в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 9937 осіб.

Протягом 2018 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 151186 громадян, що більше на 10858 осіб, ніж протягом 2017 року (140328).

Показники Кількісна характеристика станом на 01.01.2019
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 151186
-надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 18193
-кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 3335
-видано довідок 48398
-кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 14291
-оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 12678
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 36250
-з інших питань пенсійного забезпечення 18041

Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 2018 року зареєстровано 171 звернення громадян, що більше на 122 звернення, ніж протягом 2017 року (49)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 31921 особа, тобто протягом 2018 року зареєстровано 21370 осіб.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно проводиться контроль за додержанням законодавства про звернення громадян шляхом розгляду зазначених питань на колегіях Головного управління, проведення щомісячних моніторингів питань, поставлених у зверненнях.

background Layer 1