Пропустити навігацію

На Путильщині обговорили шляхи підвищення якості обслуговування громадян банківськими установами

kaptar bank 300x222 - На Путильщині обговорили шляхи підвищення якості обслуговування громадян банківськими установами

 

Начальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь провів  зустріч з працівниками районного відділення Чернівецької філії ПАТ КБ «ПриватБанк».

Учасники зустрічі обговорили ситуацію щодо стабільного і своєчасного забезпечення пенсіонерів району щомісячними виплатами та шляхи залучення більшої кількості краян до використання банківського обслуговування.

Іван Каптарь звернув увагу на  важливість дотримання працівниками банку вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонера через поточні рахунки, зауважив на необхідності постійного контролю працівниками банківських установ виплати пенсій за довіреністю. Представник Фонду наголосив на потребі вжиття заходів щодо збільшення кількості банкоматів та пост-терміналів у віддалених населених пунктах району.

Учасники заходу обговорили шляхи подальшого підвищення якості обслуговування банківськими установами певних категорій громадян, зокрема  інвалідів, ветеранів війни, учасників бойових дій.

background Layer 1