Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за перший квартал 2018 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого кварталу 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

Протягом першого кварталу 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1154 звернення, що на 36 менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (1190). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 21% (65) від загальної кількості письмових звернень (311), що на 2 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (63).

До «Урядового контактного центру» звернулось 139 осіб або 12% від загальної кількості усіх звернень (1154), що більше на 44 звернення порівняно з аналогічним періодом 2017 року (95).

 

Необхідна інформація Кількість звернень
за 3 місяці

2017 року

за 3 місяці

2018 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

1095

 

1015 80
   – в письмовій формі 284 311 +27
   – на особистому прийомі 808 659 -149
   – на веб-портал електронних послуг 3 45 +42
2. до державної установи ”Урядовий контактний центр”  

95

 

139

 

+44

  Всього: 1190  1154 -36 

 

В області спостерігається динаміка щодо зменшення загальної кількості звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Протягом першого кварталу 2018 року розглянуто 25 повторних звернень громадян, що на 8 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року (17). Аналіз порушених у повторних зверненнях питань свідчить про те, що на всі звернення громадян надані ґрунтовні та вичерпні відповіді на поставлені питання.

На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 659 осіб або 57% від загальної кількості усіх звернень (1154).

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 898 осіб, що на 86 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (812). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 331 особі, що на 128 більше, ніж протягом першого кварталу минулого року (203).

Протягом звітного періоду 2018 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких здійснено 147 виїздів та надано консультацій 206 особам.

За звітний період в постійно-діючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні «Чорнобильці Буковини», в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій, отримали консультації та роз’яснення 392 особам.

Протягом першого кварталу 2018 року в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 2646 осіб, що більше на 531, ніж за звітний період 2017 року (2115).

За період з 01.01.2018 по 31.03.2018 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 36310 громадян, що більше на 283 особи, ніж за аналогічний період 2017 року (36027).

 

Показники Кількісна характеристика станом на 01.04.2018
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 36310
-надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 4922
-кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 827
-видано довідок 10592
-кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 3604
-оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 3443
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 8334
-з інших питань пенсійного забезпечення 4588

 

Набирають популярності електронні звернення через Веб-портал Фонду (протягом звітного періоду зареєстровано 45 звернень громадян). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 17099 осіб.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно проводиться контроль за додержанням законодавства про звернення громадян шляхом розгляду зазначених питань на колегіях Головного управління, проведення щомісячних моніторингів питань, поставлених у зверненнях.

background Layer 1