Мешканці Кельменеччини отримують консультації з питань пенсійного забезпечення дистанційно
Головний спеціаліст Кельменецького відділу обслуговування громадян Тетяна Громик провела прийом мешканців села Берново в режимі відеозв’язку.
Відвідувачі дистанційного прийому цікавились порядком нарахування й перерахунку пенсій, умовами зарахування страхового стажу й іншими питаннями пенсійного забезпечення. Представниця Фонду надала кожному із запитувачів компетентні роз’яснення, підкріплюючи їх відповідними положеннями законодавства.
Особливу увагу співрозмовників Тетяна Громик звернула на важливість легалізації зайнятості як запоруки соціального захисту працівника, гарантованого державою. Наголосила на необхідності офіційного оформлення трудових відносин, адже тільки за таких умов відбувається зарахування страхового стажу, необхідного для реалізації права на пенсійне забезпечення. Порекомендувала відвідувачам дистанційного прийому долучитися до числа користувачів Веб-порталу Пенсійного Фонду, зареєструвавшись на цьому зручному й корисному електронному сервісі, щоб мати можливість відстежувати персональні дані щодо нарахованої заробітної плати, суми сплачених внесків та зарахованого стажу в «Особистому кабінеті». Таким чином, наголосила фахівець пенсійної служби, можна контролювати, чи не вдається роботодавець до порушень трудового законодавства, позбавляючи працівника належних пільг та виплат і справедливої пенсії в майбутньому. Зазначила, що мінімізація чи несплата недобросовісними роботодавцями страхових внесків справляє негативний вплив не тільки на пенсійні перспективи працівників, а й на наповнення бюджету Фонду, з якого здійснюються пенсійні виплати.
Тетяна Громик також повідомила про зручну можливість отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою послуги СМС-інформування й розповіла про сучасний формат пенсійного посвідчення електронного зразка зі зручною функцією платіжної картки.a