Фахівці пенсійної служби роз’яснюють мешканцям краю актуальні питання пенсійного забезпечення
Начальник Сокирянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Лідія Козак та працівники відділу провели День Пенсійного фонду в селі Коболчин.
З метою охоплення роз’яснювальною роботою представників різних сфер діяльності та пересічних громадян фахівці Фонду зустрілися з трудовими колективами виконавчого комітету сільської ради, відділення поштового зв’язку, будинку культури, закладів освіти, з підприємцями та іншими жителями села Коболчин.
Лідія Козак розповіла громадянам про те, як нараховується пенсія та за яких умов відбувається її призначення, акцентувала увагу на основних складових, які впливають на обчислення її розміру. Наголосила на зростанні вимог до кількості років страхового стажу, необхідної для реалізації права на пенсійне забезпечення. Очільник пенсійної служби району пояснила, що зарахування стажу відбувається лише за умов офіційного працевлаштування та обов’язкової сплати роботодавцем єдиного соціального внеску в сумі, не меншій за встановлений законодавством мінімальний розмір. Зауважила на вагомій ролі рівня заробітної плати та порадила краянам гідно оцінювати свою працю й у жодному разі не погоджуватись на пропозиції несумлінних працедавці
в виплачувати зароблені гроші «в конверті», потай від держави. Лідія Козак пояснила, що таким чином працівник добровільно прирікає себе на злиденну старість у майбутньому і належного соціального захисту, гарантованого державою, сьогодні. Представник пенсійної служби наголосила на важливості легального працевлаштування й оплати праці та порадила відстежувати сплату роботодавцем страхових внесків на Веб-порталі Пенсійного фонду, пояснивши порядок реєстрації на ньому. Поінформувала також про зручні електронні сервіси пенсійної служби, за допомогою яких можна оперативно отримувати актуальну інформацію з пенсійного забезпечення, а також розповіла про багатофункціональний формат пенсійного посвідчення нового зразка.
Фахівці сервісного центру надали детальні відповіді на індивідуальні запитання мешканців села Коболчин та порекомендували за виникнення будь-яких складнощів звертатися за роз’ясненнями за телефоном «гарячої лінії» пенсійної служби або виходити на відеозв’язок зі спеціалістами, які нададуть необхідну консультацію.