Пропустити навігацію

Про організацію роботи щодо комунікативних заходів структурними підрозділами з обслуговування громадян

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

 29 грудня 2018  року                                                                                   № 15-3

 

Про організацію роботи щодо комунікативних заходів структурними підрозділами з обслуговування громадян

 

Заслухавши доповідь начальника управління обслуговування громадян Троцюк Л.Т. про організацію роботи щодо комунікативних заходів структурними підрозділами з обслуговування громадян, колегія  відмічає наступне.

Протягом 11 місяців 2018 року фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснювалися заходи, спрямовані на зміцнення комунікативних зв’язків між пенсійною службою та одержувачами послуг, органами влади й місцевого самоврядування, соціальними партнерами, громадськими та іншими організаціями. Проводилася інформаційно-роз’яснювальна та просвітницька робота серед населення щодо основних засад пенсійного забезпечення.

Так, з початку року проведено 1361 зустріч в трудовому колективі, 212 – з тимчасово безробітними на базі центрів зайнятості, 616 зустрічей за місцем проживання, 74 Днів відкритих дверей, 383 зустрічі відповідно до укладених угод про соціальне партнерство у сфері пенсійного забезпечення.

В поточному році Головним управлінням та обласним центром зайнятості підписано угоду щодо покращення співпраці з соціального супроводу вразливих категорій населення, яка передбачає застосування методики кейс-менеджменту, як якісно нового підходу до надання послуг з урахуванням індивідуальних потреб кожної людини. Налагоджено співпрацю з громадськими організаціями, які представляють інтереси осіб з інвалідністю.

Найпоширенішим засобом комунікації залишаються друковані та електронні засоби масової інформації. Впродовж 11 місяців поточного року забезпечено розміщення понад 5,6 тис. публікацій. Для оперативного донесення актуальної інформації до широких верств населення організовано 145 зустрічей з представниками ЗМІ у форматі прес-конференцій а брифінгів. Фахівцями управлінь проведено 1626 виступів в ефірах місцевих телерадіокомпаній. На каналах регіональних телерадіокомпаній оприлюднено 5222 актуальні експрес-повідомлення у форматі соціальної реклами. Інформації на пенсійну тематику звучать в ефірах вуличного радіо в місті Чернівці. В такий спосіб озвучено 13360 повідомлень.

Досягнуто домовленостей з ТОВ «Чернівціавтотранс», за результатами яких на автостанціях Буковини звучать аудіоповідомлення про негативні наслідки тіньової зайнятості, про відповідальність роботодавців за порушення чинного законодавства та щодо прав громадян на гідне пенсійне забезпечення.

Питання щодо переваг легальної зайнятості та важливості сплати страхувальниками та підприємцями єдиного внеску в розмірі не менше мінімального є однією із основних тем всіх комунікативних заходів. З метою формування у молодого покоління свідомої позиції щодо свого пенсійного майбутнього та роз’яснення основ функціонування пенсійної системи проведено ряд інформаційних заходів для учнівської та студентської молоді, якими охоплено більше 2,2 тисяч  молодих краян. Результат інформаційної кампанії, спрямованої на підтримку легальної зайнятості – проведення 74  флешмобів, до участі в яких також активно долучалось молоде покоління.

Започатковано проведення студентських дебатів, на яких майбутні молоді фахівці висловлюються «за» чи «проти» офіційного працевлаштування. Крім того, ініційовано естафету-челлендж «Я – за легалізацію праці!».

В рамках популяризації електронних сервісів від Пенсійного фонду України проводяться «Уроки пенсійної мобільності», під час яких представники пенсійної служби демонструють громадянам відеоролики з інструкцією для налаштування СМС-інформування, отримання довідок з QR-кодом, ролик про нові онлайн-сервіси тощо. Для освоєння пенсіонерами сучасних веб-технологій активно залучається молодь, яка виконує роль наставника для старшого покоління в опануванні новітніх сервісів.

З метою наближення послуг та комунікативної взаємодії з одержувачами послуг, працівники Головного управління проводять зустрічі за місцем проживання громадян або їх тимчасового перебування на стаціонарному лікуванні, виїзні прийоми. Налагоджено систему обслуговування громадян в сільських, селищних радах, об’єднаних територіальних громадах, бібліотеках, ЦНАПах, центрах зайнятості та відділеннях «Ощадного банку», в офісах ветеранських та інших громадських організацій, в приміщенні УТОС. Для донесення актуальної інформації з пенсійного забезпечення та надання роз’яснень особам з вадами слуху облаштовано робоче місце у приміщенні Чернівецької обласної організації УТОГ, де прийом відбувається з використанням мови жестів. Для покращення обслуговування та наближення послуг в м. Чернівці запроваджено роботу сервісного пункту з прийому громадян в приміщенні Центру надання адміністративних послуг в Садгірському районі.

За звітний період проведено 696 виїзних прийомів до осіб з інвалідністю, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Здійснено «дзвінків турботи» та «візитів турботи» до 860 осіб похилого віку. Поширено практику привітань керівниками підрозділів обслуговування громадян пенсіонерів, яким виповнюється 100 років.

Завдяки налагодженій співпраці між Головним управлінням та органами місцевого самоврядування в усіх районах області, в яких створено об’єднані територіальні громади, діють 23 віддалених робочих місця працівників пенсійної служби.

В сервісних центрах, в консультативних пунктах і на віддалених робочих місцях працівників Фонду забезпечено розміщення інформаційних матеріалів, розроблених Пенсійним фондом України та Головним управлінням. Для осіб з вадами зору найбільш важливу інформацію подано шрифтом Брайля. Актуальні повідомлення висвітлюються на електронно-інформаційних табло у форматі рухомої стрічки.

В рамках спрощення доступу осіб до інформації в структурних підрозділах Головного управління активно застосовуються дистанційні форми обслуговування громадян. Зокрема, 9124 особи змогли отримати консультації за допомогою телефонної «гарячої» лінії,  3235 осіб отримали послуги в режимі відеозв’язку.

За 11 місяців 2018 року в області зареєстровано майже 19,9 тис. нових користувачів Веб-порталу електронних послуг Пенсійного Фонду України, а за весь час його функціонування – 30,4 тис. осіб. Завдяки  новим функціональним можливостям цього ресурсу запроваджено сервіс із надання електронних документів, з підтвердженням QR-кодом.

Постійно оновлюється інформаційна стрічка на сторінці Головного управління в соціальній мережі Facebook  та  на відео-сервісі Youtube.

На центральному рівні запроваджено SMS-інформування. Станом на 01.12.2018 в області вже майже 8,7 тис. осіб дали згоду на отримання цієї послуги. Крім того, здійснюється розсилка SMS-повідомлень на територіальному рівні. Протягом цього року надіслано близько 15,7 тис. таких повідомлень.

Для вивчення думки відвідувачів сервісних центрів щодо оцінки стану роботи органів Пенсійного фонду області та окреслення напрямків, які потребують покращення, пенсійною службою систематично проводяться опитування щодо рівня задоволеності послугами. З метою професійного підходу до цього питання налагоджено співпрацю з кафедрою соціології щодо проведення соціологічних опитувань. Опитування краян засвідчили, що для 45% буковинців найбільш поширеним джерелом інформації є друковані видання, 29% дізнаються новини з телевізійних та радіоефірів,  26% – на сайті Головного управління  та з різних електронних ЗМІ.

Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

 

ВИРІШИЛА:

  1. Доповідь начальника управління обслуговування громадян Троцюк Л.Т. про організацію прийому та обслуговування громадян взяти до відома.
  2. Визнати роботу з організації комунікативних заходів структурними підрозділами з обслуговування громадян такою, що відповідає вимогам державної політики у сфері інформаційно-комунікативної діяльності.
  3. Начальникам структурних підрозділів Головного управління продовжити забезпечення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості з питань, що входять до компетенції управлінь, та наповнення стендів «Пенсійний фонд інформує» актуальними інформаційними матеріалами
  4. Управлінню обслуговування громадян (Троцюк Л.Т.):

4.1. Забезпечити проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо порядку та результатів перерахунку пенсій з 1 січня 2019 року.

4.2. Забезпечити доведення до громадськості важливості своєчасного надання пенсіонерами до органів Пенсійного фонду документів в разі зміни паспортних даних, номера облікової картки платника податків або місця проживання.

  1. Начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів):

5.1. Продовжувати вдосконалення співпраці з громадськими організаціями щодо інформування населення з питань пенсійного забезпечення та вивчення і формування громадської думки, запобігання негативним настроям в суспільстві.

5.2. Забезпечувати проведення серед учнівської та студентської молоді інформаційно-роз’яснювальних заходів з основ пенсійного забезпечення.

5.3. Продовжувати практику надання роз’яснень в консультативних пунктах на ринках, при офісах громадських організацій, підприємствах УТОС, УТОГ.

5.4. Сприяти громадськості у користуванні послугою відеозв’язку шляхом залучення учнівської та студентської молоді до заходів з популяризації онлайн консультацій фахівців Пенсійного фонду.

5.5. Продовжувати практику співпраці з профспілковими лідерами та представниками галузевих профспілок, спрямовану на захист прав застрахованих осіб при укладенні колективних договорів.

5.6. Провести у січні 2019 року в редакціях місцевих ЗМІ «гарячі» телефонні лінії щодо ресурсних можливостей електронних сервісів Пенсійного фонду України з наступним висвітленням відповідних матеріалів в друкованих ЗМІ.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Мельника В.І.

Голова колегії                                                                                                                                                                                                                       М.РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                               О.ШЕСТАКОВ

background Layer 1