Пропустити навігацію

Представниця Фонду провела інформаційно-роз’яснювальні заходи для людей з вадами слуху та підопічних соціального центру «Турбота»

Pyl turb 300x225 - Представниця Фонду провела інформаційно-роз’яснювальні заходи для людей з вадами слуху та підопічних соціального центру «Турбота»

 

Головний спеціаліст Чернівецького відділу обслуговування громадян Оксана Штифанович провела зустрічі в Чернівецькій обласній організації Українського товариства глухих та центрі соціального обслуговування “Турбота”.

Фахівець пенсійної служби надала роз’яснення умов призначення, механізму нарахування й перерахунку пенсій. Акцентувала увагу на залежності розміру пенсійних виплат від тривалості страхового стажу та величини заробітної плати, з якої сплачено внески. Pyl turb2 225x300 - Представниця Фонду провела інформаційно-роз’яснювальні заходи для людей з вадами слуху та підопічних соціального центру «Турбота»Наголосила на важливості легального працевлаштування й своєчасній сплаті страхових внесків у розмірі, не меншому за встановлений законодавством мінімальний, для отримання належного соціального захисту й гідних пенсійних перспектив.

Оксана Штифанович повідомила також про підвищення пенсій, які відбудуться у 2019 році у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму, середньої зарплати в Україні та зростанням рівня споживчих цін.

Представниця Фонду ознайомила  присутніх з можливостями Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду і зручним способом отримання оперативної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою послуги мобільного СМС-інформування. Розповідаючи про широкий спектр послуг, доступних для користувачів Веб-порталу, надала перелік електронних документів з підтвердженням QR-кодом, які можна отримати у режимі онлайн, не виходячи з дому. Роз’яснила порядок реєстрації й налаштування сучасних сервісів пенсійної служби та закликала долучатися до числа їх користувачів, щоб завжди бути в курсі актуальних питань пенсійного забезпечення. Повідомила також про можливість отримання консультацій з пенсійних питань за допомогою “гарячої” телефонної лінії і відеозв’язку.

background Layer 1