У Сторожинці обговорили питання покращення банківського обслуговування пенсіонерів
З метою обговорення спільних дій у справі підвищення якості обслуговування пенсіонерів у Сторожинецькому відділі обслуговування громадян провели засідання круглого столу з працівниками банківських установ.
Представники пенсійної служби акцентували увагу фінансистів на необхідності підвищення якості обслуговування пенсіонерів, своєчасного наповнення банкоматів готівкою, пошуку можливостей розміщення банкоматів в сільських населених пунктах.
Пенсійний фонд України зацікавлений в обслуговуванні пенсіонерів через банківські установи. Це допомагає заощадити бюджетні кошти, оскільки банки здійснюють операції з відкриття пенсійних рахунків, зарахування та виплати пенсій безоплатно, на відміну від підприємства «Укрпошта», послуги якого за доставку пенсій є платними.
Учасники засідання відзначили важливість активізації роз’яснювальної роботи з населенням щодо популяризації переваг банківського обслуговування, зручного та вигідного для пенсіонерів та для Пенсійного фонду.
Результатом обговорення актуальної тематики стала домовленість про подальшу тісну співпрацю в напрямку вирішення проблемних питань з метою подальшого підвищення якості обслуговування пенсіонерів.