Питання підвищення якості обслуговування громадян розглянуто на порядку денному колегії Вижницької райдержадміністрації
Відбулося спільне засідання колегій Вижницької райдержадміністрації та районної ради.
На порядку денному розглянуто питання про підвищення якості обслугову-вання громадян з питань пенсійного забезпечення Вижницьким відділом обслуговування громадян (сервісним центром).
Начальник сервісного центру Микола Бойко поінформував, що станом на 01.01.2019 року в установі обслуговується 14 тисяч пенсіонерів. За минулий рік прийнято і опрацьовано 1105 заяв на призначення та перерахунок пенсії. Було поінформовано щодо перерахунку пенсій з 1 березня 2019 року з урахуванням оновленого показника заробітної плати, повідомив про те, що у березні цього року одночасно із перерахованим розміром пенсій буде проведено виплату субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.
Зазначено, що працівниками сервісного центру приділяється увага професійності та оперативності надання послуг, створенню найбільш комфортних умов для відвідувачів, організації належного інформаційного забезпечення. Зокрема практикується надання послуг через дистанційні форми обслуговування, а також використання Веб-порталу ПФУ, SMS-інформування пенсіонерів про зміни в пенсійному законодавстві. А також, в зв’язку із збільшенням попиту, ведеться робота щодо переходу на електронні пенсійні посвідчення, що одночасно виконують роль платіжної картки.
Особливу увагу Микола Бойко звернув на необхідності роботодавців сплачувати єдиний соціальний внесок за найманого працівника в розмірі не нижчому за встановлений законодавством мінімальний, а саме 918,06 грн.
Нагадав присутнім про те, що розмір майбутньої пенсії напряму залежить від набутого страхового стажу та величини заробітної плати.