Пропустити навігацію

«Дзвінки турботи» – вияв піклування про літніх людей та оперативна консультативна допомога

Dzv turb Zast 300x226 - «Дзвінки турботи» - вияв піклування про літніх людей та оперативна консультативна допомогаВ основі всієї діяльності пенсійної служби  лежить піклування про літніх людей. Щоб дізнатись про потреби пенсіонерів та надати їм допомогу у вирішенні тих чи інших питань пенсійного забезпечення, представники Пенсійного фонду здійснюють до них «дзвінки турботи», виїжджають за місцем проживання та проводять зустрічі  з людьми похилого віку, особами з інвалідністю, членами ветеранських організацій та іншими категоріями населення, котрі потребують особливого ставлення і турботи.

Начальник відділу з питань призначення та перерахунків пенсій в Заставнівському районі управління застосування пенсійного законодавства Надія Грішін здійснила «дзвінки турботи» до літніх мешканців Заставнівщини.

Під час спілкування фахівець пенсійної служби поцікавилась самопочуттям та загальним станом справ літніх людей, підтримала їх добрими словами й побажала усіх гараздів. Запитала, чи вчасно вони отримують пенсії та чи не виникає у зв’язку з цим якихось проблем.

Представник Фонду надала детальні роз’яснення різноманітних питань пенсійного забезпечення, відповіла на запитання, зокрема щодо пенсійних перерахунків, визначальних складових розміру пенсій та вимог до тривалості страхового стажу задля реалізації права на пенсійне забезпечення. Поцікавившись якістю та своєчасністю виплати пенсій, зауважила на перевагах банківського обслуговування.

Бажаючи пенсіонерам міцного здоров’я та довголіття, Hotyn veterany 300x226 - «Дзвінки турботи» - вияв піклування про літніх людей та оперативна консультативна допомогаНадія Грішін порадила за потреби з’ясування незрозумілих моментів звертатись до спеціалістів пенсійної служби за телефоном гарячої лінії та через відеозв’язок.

Заступник начальника Хотинського відділу обслуговування громадян Альона Печерова провела зустріч з представниками районної ветеранської організації.

Фахівець управління  надала детальні роз’яснення  питань пенсійного забезпечення  та відповіді на індивідуальні запитання ветеранів, більшість яких стосувалися перерахунків пенсій та визначальних складових їх розміру.

Поінформувала про зручні можливості отримання інформації  на Веб-порталі Пенсійного фонду та спрощену процедуру реєстрації на цьому електронному сервісі. Розповіла також про нові послуги, які можна тут отримати, зокрема, замовити онлайн і отримати необхідні довідки з підтвердженням QR-кодом, уникнувши необхідності їхати для цього до сервісного центру та ін.

background Layer 1