Пропустити навігацію

Отримати консультацію з пенсійних питань можна за допомогою «гарячих» телефонних ліній Пенсійного фонду

Gar Lini 300x200 - Отримати консультацію з пенсійних питань можна за допомогою «гарячих» телефонних ліній Пенсійного фондуОдним із пріоритетних завдань пенсійної служби області є покращення умов обслуговування громадян, спрощення процедури надання послуг мешканцям краю, наближення їх до населення. Цьому значною мірою сприяє поширення практики дистанційного обслуговування.

Лише за 4 місяці нинішнього року за допомогою «гарячої» телефонної лінії, без необхідності відвідання органу Пенсійного фонду України, отримали консультації та роз’яснення близько 5,8 тис. осіб. В режимі відеозв’язку до пенсійної служби області звернулося більше тисячі осіб.

За потреби такою нагодою може скористатися будь-який громадянин, хто без витрат часу на очікування в сервісному центрі та не виходячи з дому бажає дізнатися про особливості пенсійного забезпечення, свої права та обов’язки як пенсіонера або застрахованої особи, отримати роз’яснення щодо застосування пенсійного законодавства тощо. Контактні дані «гарячих» телефонних ліній всіх  підрозділів обслуговування громадян області розміщені на інформаційній сторінці Веб-порталу Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua. Тут же можна отримати інформацію про контакти відеозв’язку сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, а також одержати багато цікавої й корисної інформації про діяльність органів Пенсійного фонду України, прочитати чимало матеріалів на пенсійну тематику.

background Layer 1