Мешканці села Каплівка отримали консультації з питань пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку
Заступник начальника Хотинського відділу обслуговування громадян Альона Печерова провела дистанційний прийом в режимі відеозв’язку для мешканців села Каплівка.
Представниця Фонду надала громадянам детальні роз’яснення порядку призначення пенсії за віком, по інвалідності та за вислугу років. Відповіла на індивідуальні запитання щодо складових пенсійних виплат, зауваживши на визначальній ролі в формуванні розміру пенсії тривалості страхового стажу, законодавчі вимоги до якої зросли та продовжуватимуть зростати до 2028 року. У зв’язку з цим порадила завчасно дбати про набуття стажу і пояснила, що його зарахування відбувається за умови обов’язкової щомісячної сплати роботодавцем страхових внесків у розмірі, не меншому за визначений законодавством мінімальний, з офіційно задекларованих заробітків найманих працівників. Щоправда, при сплаті мінімального внеску розмір пенсійної виплати теж буде мінімальним, отож варто високо оцінювати свою працю й не погоджуватися на мізерну її оплату чи тіньові заробітки, приховані «в конвертах», наголосила фахівчиня пенсійної служби. Підприємцям-роботодавцям порекомендувала дотримуватись вимог законодавства в оформленні трудових відносин й оплаті праці, дбаючи таким чином про соціальний захист і гідне пенсійне майбутнє працівників.
Принагідно Альона Печерова поінформувала відвідувачів відеоприйому з широким спектром електронних послуг пенсійної служби, за допомогою яких застраховані особи можуть контролювати сплату роботодавцем внесків, переглядати персональні дані про тривалість зарахованого страхового стажу та отримувати багато іншої корисної інформації, а пенсіонери мають змогу побачити всі здійснені перерахунки пенсійних виплат тощо. Пояснивши порядок реєстрації на вебпорталі ПФУ, представниця Фонду закликала кожного зі співрозмовників долучатись до числа користувачів цього зручного електронного сервісу, щоб оперативно, не виходячи з дому, отримувати потрібну інформацію та вирішувати ті чи інші питання пенсійного забезпечення. За виникнення потреби в додаткових консультаціях порадила звертатись до спеціалістів Пенсійного фонду за телефоном гарячої лінії й відеозв’язок.