Пропустити навігацію

Пенсійники Кельменеччини обговорили з працівниками ПриватБанку шляхи підвищення якості обслуговування громадян

Kelm BANKY 300x225 - Пенсійники Кельменеччини обговорили з працівниками ПриватБанку шляхи підвищення якості обслуговування громадянСпівпраця пенсійної служби з банківськими установами – важливий засіб забезпечення якісного та зручного фінансового обслуговування буковинських пенсіонерів. Окрім того, завдяки безоплатному здійсненню банками виплат пенсій Фонд має можливість заощадити кошти, які мав би сплатити за такі ж послуги Укрпошті. З метою вдосконалення взаємодії з банками у справі підвищення якості обслуговування громадян та пошуку ефективних шляхів залучення якомога більшої кількості пенсіонерів до отримання пенсій через банки працівники Пенсійного фонду періодично проводять з банківськими працівниками робочі зустрічі та наради.

Чергову нараду з працівниками ПАТ КБ “ПриватБанк” провели фахівці Кельменецького відділу обслуговування громадян. Пенсійники обговорили з представниками фінансової установи проблемні питання, які виникають в повсякденній роботі, та шляхи їх оперативного вирішення. Відзначили необхідність створення максимально сприятливих умов для отримання пенсіонерами району пенсійних виплат неподалік місць свого проживання та розглянули можливості забезпечення більшої кількості населених пунктів банкоматами і терміналами. Наголосили на важливості проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо переваг банківського обслуговування, яке ґрунтується на  оперативності, довірі, зручності, заощадженні часу та коштів, вивченні потреб клієнтів.

В результаті обговорення шляхів вирішення нагальних завдань учасники наради окреслили основні напрямки взаємодії у справі забезпечення своєчасних виплат пенсій мешканцям району та узгодили план спільних дій, спрямованих на покращення якості обслуговування громадян.  

background Layer 1