Пропустити навігацію

Мешканці Новоселиччини отримали відповіді на питання пенсійного забезпечення в режимі «гарячої» телефонної лінії

Novosel gar lin 225x300 - Мешканці Новоселиччини отримали відповіді на питання пенсійного забезпечення в режимі «гарячої» телефонної лініїНачальник Новоселицького відділу обслуговування громадян Анатолій Процюк надав детальні роз’яснення засад пенсійного законодавства мешканцям району в режимі «гарячої» телефонної лінії, анонсованої редакцією газети «Слово правди».

Представник Пенсійного фонду відповів на запитання додзвонювачів щодо умов призначення пенсій різних видів, переліку необхідних для цього документів, складових, які формують розмір пенсійної виплати, порядку зарахування страхового стажу, поінформував про механізм здійснених з початку року пенсійних перерахунків.

Керівник сервісного центру розповів про можливість оперативного отримання корисної інформації на вебпорталі Пенсійного фонду та пояснив порядок реєстрації на цьому зручному електронному сервісі, закликав мешканців району долучатись до числа його користувачів для оперативного отримання корисної інформації з пенсійного забезпечення. За виникнення потреби в додаткових консультаціях порадив звертатися до фахівців Фонду за телефоном гарячої лінії й через відеозв’язок.

 

background Layer 1