Пропустити навігацію

Відтепер для отримання пенсійних послуг чернівчанам знадобиться значно менше часу

DSC04064 300x225 - Відтепер для отримання пенсійних послуг чернівчанам знадобиться значно менше часу

У новому приміщенні Сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області процес надання послуг організований таким чином, щоб відвідувачі змогли вирішити питання, з якими звернулися, за мінімальних часових витрат.

– Відтепер відвідувачу, який увійшов до зали, не потрібно шукати крайнього та питати до кого звертатися, – пояснила на представленні чернівецьким журналістам нового Сервісного центру начальниця Чернівецького відділу обслуговування громадян Світлана Пилипко.

 –  Отримавши талон з номером електронної черги, він легко орієнтується в процесі її проходження через спостереження за монітором і після нетривалого очікування звуковим сигналом повідомляється про виклик до потрібного фахівця.

Нова простора зала дозволила розмістити достатньо робочих місць спеціалістів, кожен з яких займається вирішенням певної категорії питань, завдяки чому час обслуговування відвідувачів значно скоротився.

 

background Layer 1