Мешканці Тереблеченської ОТГ отримали фахові роз’яснення питань пенсійного забезпечення
Перша заступниця начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Ольга Кривуля здійснила виїзний прийом громадян у селі Тереблече Глибоцького району.
Представниця Фонду надала місцевим мешканцям роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення, зокрема розповіла яким чином здійснюється нарахування пенсійних виплат та які чинники справляють визначальний вплив на формування їх розміру. Зауважила на збільшенні законодавчих вимог до тривалості страхового стажу і пояснила, що його зарахування відбувається винятково за умови щомісячної сплати внесків з офіційно задекларованих заробітків у розмірі, не меншому за мінімальний. При цьому зазначила, що за умови сплати мінімальних внесків розмір пенсії теж буде мінімальним, отож порадила особам працездатного віку обирати роботодавців, здатних гідно оплачувати працю та сумлінно сплачувати внески з офіційно задекларованих заробітків працівників. Роз’яснила механізм проведеного з 1 грудня перерахунку пенсій у зв֦’язку зі зростанням соціальних стандартів, відповіла на індивідуальні запитання щодо залежності розмірів пенсійних виплат від тих чи інших чинників, умов отримання доплат, можливості переходу з одного виду пенсії на інший тощо. Громадянам передпенсійного віку порекомендувала заздалегідь звертатися до сервісного центру для проведення попередньої правової оцінки документів та формування макетів пенсійних справ. Повідомила про нову модель звернення за призначенням пенсії «в один дотик», яка передбачає подання заяви та сканованих копій документів у режимі онлайн через вебпортал Пенсійного фонду без потреби особистого відвідання з цією метою сервісного центру пенсійної служби. Зазначила, що такий спосіб оформлення пенсії доступний для осіб, які авторизуються на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису.
Ольга Кривуля ознайомила мешканців села з широким спектром інших послуг вебпорталу Пенсійного фонду, які позбавляють необхідності діставатися сервісного центру завдяки можливості зробити це у режимі онлайн, значно заощаджуючи час. Роздавши інформаційні буклети, посадовиця пояснила спосіб реєстрації на цьому зручному електронному сервісі, закликала опановувати сучасні технології, які значно спрощують процес отримання інформації та послуг з соціального і пенсійного забезпечення.