Консультації в режимі відеозв’язку – зручний і швидкий спосіб отримання відповідей на пенсійні запитання за місцем проживання
Піклуючись про зручність та оперативність отримання мешканцями краю актуальної інформації з питань пенсійного забезпечення, буковинські пенсійники активно практикують дистанційні форми надання послуг. Одним із найбільш популярних способів спілкування з населенням є відеозв’язок, який дозволяє громадянам найвіддаленіших населених пунктів отримати консультації за місцем проживання без потреби відвідання сервісного центру.
Роз’яснення питань пенсійного забезпечення мешканцям району в дистанційному форматі вкотре надала заступниця начальника Хотинського відділу обслуговування громадян Альона Печерова. Цього разу пенсійниця вийшла на відеозв’язок з мешканцями села Крутеньки.
Представниця Фонду розповіла громадянам, які звернулись за консультаціями, про умови призначення пенсії, порядок зарахування страхового стажу та пояснила, від чого залежить розмір пенсійної виплати. Відповіла на запитання про пенсійні перерахунки, які мають відбутися ближчим часом, та про переваги отримання пенсій через банківські установи.
Звернула увагу громадян передпенсійного віку на доцільність завчасного звернення до органів Фонду з метою здійснення попередньої правової оцінки документів та отримання консультацій. Акцентувала увагу на важливості страхового стажу, повідомила про зростання законодавчих вимог до його тривалості для реалізації права на пенсійне забезпечення. Порекомендувала заздалегідь дбати про набуття стажу, відстежуючи його зарахування на вебпорталі Пенсійного фонду. Повідомила про широкий спектр інших електронних послуг, зокрема, про можливість отримання електронних довідок і документів, засвідчених QR-кодом, подання заяв про призначення/перерахунки пенсій; здійснення розрахунку орієнтовного розміру пенсії за допомогою пенсійного калькулятора тощо. Зауважила, що такий спосіб отримання послуг є надзвичайно зручним, оскільки дає змогу заощадити час. Закликала громадян активно використовувати та популяризувати серед ближчого оточення електронні послуги вебпорталу, щоб завжди бути в курсі актуальних питань пенсійного забезпечення. За виникнення потреби в додаткових консультаціях порадила звертатися до фахівців пенсійної служби за телефоном гарячої лінії і відеозв’язок.