Організацію роботи з питань обслуговування громадян розглянуто на засіданні колегії
На засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, яке відбулося в режимі відеоконференції, розглянули питання про організацію обслуговування громадян.
Відзначено, що впродовж січня-жовтня 2020 року підрозділами обслуговування громадян (сервісними центрами) Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надано понад 126 тис. послуг.
В період запровадження карантину обслуговування осіб, які звертаються до сервісних центрів, здійснюється з дотриманням передбачених заходів безпеки. Особлива увага приділяється наданню послуг дистанційно з використанням електронних сервісів Пенсійного фонду. Майже у два рази більше, ніж торік, надано роз’яснень за допомогою «гарячої» телефонної лінії, отримано 1826 звернень з питань пенсійного забезпечення через вебпортал, подано 132 анкети-заяви на автоматичне призначення пенсій.
Укладено угоди про співпрацю у сфері надання послуг з пенсійного забезпечення з 17 об’єднаними територіальними громадами на території яких діють ЦНАПИ. Наразі робота в даному напрямку продовжується.
Вживались заходи, спрямовані на забезпечення ефективної комунікації з громадськістю. Надавалися роз’яснення щодо змін в пенсійному законодавстві, результатів проведених перерахунків пенсій, переваг електронних сервісів Пенсійного фонду, важливості легалізації трудових відносин. В результаті проведеної роботи до Головного управління надійшло на 776 звернень менше, ніж у минулому році.
Підсумовуючи результати обговорення питання порядку денного, керівник пенсійної служби в області М.Романів визначив пріоритетні завдання з питань обслуговування громадян: неухильне дотримання вимог Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду, забезпечення організації роботи сервісних центрів в умовах нової організаційної структури Головного управління, продовження співпраці з об’єднаними територіальними громадами щодо організації надання послуг з питань пенсійного забезпечення, організація роботи працівників Пенсійного фонду в ЦНАПах щодо надання послуг з питань пенсійного забезпечення, реалізація вимог щодо доступності адміністративних приміщень Головного управління, популяризація електронних сервісів Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.