Як подати документи для оформлення субсидії або пільги через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
- АВТОРИЗУЙТЕСЯ на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
- ОБЕРІТЬ “Заява на житлову субсидію чи пільгу” в розділі “Комунікації з ПФУ”
- ЗАПОВНІТЬ поля заяви про призначення житлової субсидії/пільги та додайте заздалегідь від скановані документи
- ПЕРЕВІРТЕ внесені дані, СФОРМУЙТЕ заяву, ПІДПИШІТЬ її за допомогою КЕП та НАТИСНІТЬ “Відправити до ПФУ”
Перевірити статус заяви можна в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”
В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можливо перевірити інформацію за призначеними субсидіями та пільгами
У розділі “Моя субсидія” можна переглянути:
– місяць та рік останнього нарахування
– нараховану суму
– рішення щодо призначення субсидії/пільги