Пропустити навігацію

 Як подати документи для оформлення субсидії або пільги через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

  • АВТОРИЗУЙТЕСЯ на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
  • ОБЕРІТЬ “Заява на житлову субсидію чи пільгу” в розділі “Комунікації з ПФУ”
  • ЗАПОВНІТЬ поля заяви про призначення житлової субсидії/пільги та додайте заздалегідь від скановані документи
  • ПЕРЕВІРТЕ внесені дані, СФОРМУЙТЕ заяву, ПІДПИШІТЬ її за допомогою КЕП та НАТИСНІТЬ “Відправити до ПФУ”

Перевірити статус заяви можна в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можливо перевірити інформацію за призначеними субсидіями та пільгами

У розділі “Моя субсидія” можна переглянути:

– місяць та рік останнього нарахування

– нараховану суму

– рішення щодо призначення субсидії/пільги

Vazhlyvo znaty Vertyk 4 45 1024x683 -  Як подати документи для оформлення субсидії або пільги через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

background Layer 1