Як внести зміни до пенсійної справи
Для подання заяви через вебпортал Пенсійного фонду України виконайте наступні кроки:
– Авторизуйтеся в особистому кабінеті за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
– Оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть на вкладку «Внесення змін до пенсійної справи».
– Виберіть вид заяви, у зв’язку з чим необхідно внести зміни, та покроково заповніть атрибути заяви.
– Додайте заздалегідь від скановані документи та натисніть «Сформувати заяву».
– Перевірте внесені до заяви дані та натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».
Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті вебпорталу у вкладці «Мої звернення».
Види заяв для внесення змін до пенсійної справи:
- про зміну способу виплати пенсії,
- про зміну виплатних реквізитів,
- про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER,
- про зміну особистих даних пенсіонера (ПІБ, паспортних даних),
- про виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні.