Пропустити навігацію

На зустрічах з трудовими колективами – про запровадження сучасних сервісів пенсійної служби

Заступник начальника Сокирянського відділу обслуговування громадян Ольга Sok kolektyv DNZ 4 - На зустрічах з трудовими колективами - про запровадження сучасних сервісів пенсійної службиПленгей та головний спеціаліст Сокирянського відділу обслуговування громадян Мальвіна Гінгуляк провели зустріч з трудовим колективом міського дитячого садочка “Барвінок”.

Ольга Пленгей ознайомила працівників навчально-виховного закладу з порядком та умовами призначення пенсії після запроваджених у зв’язку з реформуванням пенсійної системи змін. Зауважила на збільшенні вимог до страхового стажу, необхідного для реалізації права на пенсійне забезпечення, назвала перелік необхідних для призначення пенсії документів та порадила  особам передпенсійного віку завчасно звернутися до сервісного центру з документами для їх перевірки та отримання консультацій.

Представники Фонду також повідомили працюючим пенсіонерам, які отримують щомісячні виплати  в Ощадбанку, про можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення з функцією платіжної картки. Ознайомили колектив дитячого закладу з новим сервісом пенсійної служби, який полягає в наданні користувачам  Веб-порталу Пенсійного фонду електронних документів з підтвердженням QR-кодом, аналогічних паперовим документам, підписаним відповідальними особами органів Фонду.

На завершення зустрічі порадили працівникам педагогічної галузі зареєструватись на згаданому електронному сервісі пенсійних послуг та за потреби  отримання додаткової інформації чи будь-яких питань пенсійного забезпечення звертатисьPlengej bibl 1 - На зустрічах з трудовими колективами - про запровадження сучасних сервісів пенсійної служби до спеціалістів районного відділу через відеозв’язок за адресою Sokupfu2 або за телефоном «гарячої» лінії (03739)22878.

Головний спеціаліст Сокирянського сервісного центру Мальвіна Гінгуляк зустрілася з колективом Сокирянської центральної районної бібліотеки та надала працівникам культурно-освітнього закладу роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення. Розповіла про основні чинники, від яких залежить розмір пенсії, одним із яких є страховий стаж, вимоги до якого наразі збільшено. Повідомила, що з 1 січня 2018 року правом на призначення пенсії за віком після досягнення 60-ліття можуть скористатися тільки ті громадяни, які мають не менше 25 років страхового стажу. Надалі вимога за цим критерієм зростатиме щороку на рік і в 2028 році становитиме 35 років.

Фахівець пенсійної служби також поінформувала працівників бібліотеки про нововведення пенсійного сервісу, зокрема, видання електронних пенсійних посвідчень, які водночас є платіжними картками, та  електронних документів з  QR-кодом, підписаних електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України. Мальвіна Гінгуляк пояснила, що такі документи є правомірними Novodn rbohor - На зустрічах з трудовими колективами - про запровадження сучасних сервісів пенсійної службианалогами паперовим відповідникам, підписаним відповідальною особою органів Фонду.

В рамках просвітницького проекту «Я маю право!» представник Фонду розповіла бібліотекарям про їхні права, поінформувала про те, та як їх захищати і реагувати на беззаконня.

Начальник Новодністровського сервісного центру Наталя Якубовська провела інформаційно-роз’яснювальну бесіду з інспекторами місцевої рибоохоронної дільниці «Чернівцірибоохорони».

Під час зустрічі із захисниками природного середовища фахівець пенсійної служби повідомила про складові, що справляють визначальний вплив на розмір майбутньоїNovodn rybohor - На зустрічах з трудовими колективами - про запровадження сучасних сервісів пенсійної служби пенсії, звернувши увагу на збільшення вимог до тривалості страхового стажу для виходу на пенсію за віком. Назвала перелік необхідних документів та порадила завчасно потурбуватися про їх наявність і коректність, для чого порекомендувала особам передпенсійного віку заздалегідь звертатись до фахівців Фонду в районі. Також ознайомила із сучасними формами обслуговування громадян, такими як СМС-інформування для пенсіонерів і застрахованих осіб, випуск електронних пенсійних посвідчень-платіжних карт та можливість отримання документів в електронному вигляді на Веб-сайті Пенсійного фонду України.

В процесі спілкування з рибоохоронцями представник сервісного центру відповіла на їхні запитання та запропонувала зареєструватися на корисному й зручному електронному сервісі пенсійної служби -Веб-порталі ПФУ, а також передплатити цікаве видання для всієї родини «Пенсійний кур’єр».

background Layer 1