Представник Фонду провела дистанційну консультацію громадян в режимі відеозв’язку
Заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Наталія Мала провела консультацію в режимі відеозв’язку для мешканців Сокирянщини.
Відвідувачі дистанційного прийому цікавились порядком нарахування й перерахунку пенсій, умовами виходу на пенсію за віком та за вислугу років, тривалістю необхідного страхового стажу й іншими питаннями пенсійного забезпечення. Заступник очільника пенсійної служби краю надала кожному із запитувачів компетентні роз’яснення, підкріплюючи їх відповідними положеннями законодавства.
Особливу увагу співрозмовників Наталія Мала звернула на важливість легалізації зайнятості як запоруки соціального захисту працівника, гарантованого державою. Тому наголосила на необхідності офіційного оформлення трудових відносин, адже тільки за таких умов відбувається зарахування страхового стажу, необхідного для реалізації права на пенсійне забезпечення. Порекомендувала відвідувачам дистанційного прийому долучитися до числа користувачів Веб-порталу Пенсійного Фонду, зареєструвавшись на електронному сервісі, щоб мати можливість відстежувати персональні дані щодо нарахованої заробітної плати, суми сплачених внесків та зарахованого стажу в «Особистому кабінеті». Таким чином, наголосила посадовець, можна контролювати, чи не вдається роботодавець до порушень трудового законодавства, позбавляючи працівника належних пільг та виплат і справедливої пенсії в майбутньому. Наталія Мала зазначила, що мінімізація чи несплата недобросовісними роботодавцями страхових внесків справляє негативний вплив не тільки на пенсійні перспективи працівників, а й на наповнення бюджету Фонду, з якого здійснюються пенсійні виплати.
Заступник начальника Головного управління детально розповіла про інші електронні послуги пенсійної служби, зокрема про можливість отримання потрібних довідок та інших документів онлайн, не виходячи з дому. Документи, одержані в такий спосіб, однаково правомірні з виданими у сервісних центрах Фонду, оскільки мають підтвердження QR-кодом. Також повідомила про зручний спосіб отримання актуальної інформації з пенсійного забезпечення за допомогою СМС-повідомлень пенсійної служби та пояснила спосіб налаштування цієї послуги. А ще розповіла про осучаснення пенсійної документації громадян у вигляді електронного пенсійного посвідчення зі зручною функцією платіжної картки.