У новоствореній Чагорській ОТГ облаштують віддалене робоче місце працівника пенсійної служби
Начальник Глибоцького відділу обслуговування громадян Іван Крецу провів зустріч з головою Чагорської ОТГ Георгієм Кодлюком. Учасники зустрічі досягли домовленості щодо створення віддаленого робочого місця працівника пенсійної служби для надання послуг з питань пенсійного забезпечення громадянам, які мешкають на території Чагорської ОТГ. Отож невдовзі жителі сіл Чагор, Молодія, Луківці та Кут-Баїнськ зможуть отримувати фахові консультації та вирішувати багато пенсійних питань без потреби діставатись сервісного центру.
Зокрема, на віддаленому робочому місці громадяни зможуть не тільки отримувати фахові роз’яснення різноманітних питань пенсійного забезпечення і відповіді на індивідуальні запитання, а й здійснювати подання замовлень на видачу довідок про розмір пенсій та інших документів, одержувати допомогу в заповненні анкет для виготовлення та отримання пенсійних посвідчень і подавати їх безпосередньо фахівцям пенсійної служби.
Представник Фонду та голова об’єднаної територіальної громади також обговорили актуальне нині питання легалізації зайнятості та стягнення до бюджету Фонду заборгованостей зі сплати єдиного соціального внеску з суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб підприємців. Учасники зустрічі зауважили на необхідності активізації інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо важливості офіційного оформлення трудових відносин і своєчасної сплати фінансових зобов’язань, а також залучення якомога більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговування з отримання пенсій задля заощадження бюджетних коштів, необхідних для виплати пенсій. Розглянули можливості створення нових робочих місць, зауважили на необхідності дотримання соціальних гарантій працюючих громадян та інші важливі питання.
Іван Крецу поінформував голову ОТГ про пенсійні перерахунки, які відбудуться у 2019 році, пояснив механізм виплати Пенсійним фондом коштів для розрахунків за комунальні послуги пенсіонерам, які одержують субсидії.