Пропустити навігацію

Звіт про стан реалізації заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області за 2018 рік

№ з/п  

 

Корупційний ризик

 

Пріоритет-ність корупцій-ного ризику (низька/

середня/

висока)

 

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику

 

Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу

 

Інформація про виконання

1 2 3 4 5 9
1

 

Недостатній рівень внутрішнього контролю за організацією обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. середня

 

   Впровадження в територіальних управліннях стандартів, визначених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (із змінами)

 

Баранова Т. А., Полесов С. С., Кіселькова О. А.,  Головіна Н. В., начальники територіальних управлінь Виконано

В 24 сервісних центрах проводиться  прийом громадян за принципом прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надданя послуг. Отримано майже 600 тис.послуг.  Проведено 0,8 тис.виїзних прийомів, отримано 5 тис. консультацій. Контроль за виконанням стандартів Положення № 13-1 здійснюється в щотижневому моніторингу про кількість звернень громадян до органів ПФУ в Донецькій обл. Запроваджено моніторинг якості обслуговування громадян шляхом введення анонімного анкетування в територіальних управліннях згідно листа від 11.09.2018 № 9337/02-3/27.

 

Виконано

Проведені контрольні заходи в наступних управліннях: Костянтинівсько-Дружківському ОУПФУ (з дислокацією в м. Костянтинівка),  Бахмутсько-ЛиманськомуОУПФУ (з дислокацією в м. Бахмут та м. Лиман), Покровському ОУПФУ (з дислокацією вм. Покровськ), Волноваському ОУПФУ (з дислокацією в м. Волноваха), УПФУ в м. Краматорську, Слов’янському об’єднаному УПФУ.

   Забезпечити проведення в територіальних органах Пенсійного фонду України контрольних заходів щодо стану реалізації завдань по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою посадових осіб при виконанні посадових обов’язків.

 

 

 

 

Павляк Є.В., Кіселькова О. А., Головіна Н. В., Бондарчук І. Є.   керівники структурних підрозділів головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (далі- керівники структурних підрозділів)

 

    Розширення та розвиток дистанційних форм надання послуг через Контакт-центр Пенсійного фонду України, за “гарячими” телефонними лініями органів Пенсійного фонду, шляхом консультування засобами електронної пошти, через сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, іншими засобами комунікації через ІР-мережі та засобами мобільного зв’язку Баранова Т. А.,  Кіселькова О. А., Головіна Н. В., начальники територіальних управлінь Виконано  

Наказом головного управління від 25.07.2018 № 1506 «Про перевірку режиму роботи «гарячих» телефонних ліній» запроваджено щотижневий режим раптових перевірок дотримання вимог щодо режиму роботи «гарячих» телефонних ліній управлінь Пенсійного фонду України в Донецькій області.

Протягом року працює 33 агентських пункта, відкрито 2 Цнапа, 129 інтерактивних робочих місця. Надано більше 5 тис. послуг. За консультацією за “гарячими” телефонними лініями звернулось 41,7 тис. осіб. Шляхом консультування з питань пенсійного забезпечення засобами електронної пошти звернулось 4,9 тис.осіб. З початку року зареєстровано на Веб-порталі майже 76340 осіб.

 

Виконано

З метою популяризації серед громадян сервісів Веб – порталу та  їх дистанційного обслуговування підвідомчим управлінням  підготовлені буклети для користувачів Веб-порталу, що розповсюджуються при проведенні семінарів, зустрічей з трудовими колективами, при співбесідах при прийомі громадян. З початку року проведено 454 семінарів, 972 зустрічі з трудовими колективами, розповсюджено  297 плакати та 34897 брошури. Власними силами змонтовано та розміщено на сайті відеоролик щодо електронних послуг Веб-порталу, в якому особливу увагу приділялось питанню електронного запису на прийом. Вищезазначеною послугою на звітну дату скористались 42382 громадян.

 

   Запровадити надання через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України послуг:

– замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або  витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО) з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

– замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.

 

Баранова Т. А.,  Кіселькова О. А., Головіна Н. В., начальники територіальних управлінь
2    Можливість зловживань з боку посадових осіб при прийнятті рішень про поновлення пенсійних виплат одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб висока    Провести камеральні та виїзні контрольні заходи щодо правомірності рішень про поновлення та виплату пенсій за минулі періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб та моніторинг їх результатів Павляк Є. В., Головіна Н. В., Кіселькова О. А., Шевченко М.В.

 

Виконано

Проведені вибіркові  виїзні контрольні перевірки до Бахмутсько-Лиманського ОУПФУ в Донецькій області 25.09.2018 та 15.08.2018 та до Маріупольського ОУПФУ в Донецькій області 24.09.2018 та 25.09.2018.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області (далі – головне управління) проводиться постійний контроль за відпрацюванням залишків необроблених звернень щодо поновлення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам.

Головним управлінням проводиться з 20.06.2018 2 рази на тиждень, а з 13.09.2018  – щоденно селекторна нарада з підвідомчими управліннями щодо опрацювання та контролю дотримання графіків завершення робіт.

Головним управлінням проводиться щоденне співставлення інформації  підсистем «Звернення» та «Призначення та Виплати пенсій».

В рамках проведених аудитів здійснено перевірку Мангушського та Селидівського ОУПФУ, звіти від 31.08.2018 та від 15.06.2018 відповідно.

 

3  Наявність дискреційних повноважень при проведенні документальних перевірок дотримання законодавства суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

 

середня   Розробити нормативи оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування Полесов С. С., Павляк Є.В., Черненко Є. Л. керівники відділів контрольно-перевірочної роботи  управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

 

Виконано

Головним управлінням оцінюється діяльність посадових осіб, які беруть участь у проведенні перевірок дотримання вимог законодавства суб’єктами  системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування шляхом проведення моніторингу інтенсивності та ефективності проведення контрольно – перевірочних заходів.

4 Наявність несприятливого  соціально-психологічного клімату в трудових колективах середня   Провести дослідження соціально-психологічного клімату в трудових колективах Пенсійного фонду України та його органах відповідно до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного фонду України у 2016-2018 роках, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 30 вересня 2016 року № 132 Козеренко Ю. М., начальники територіальних управлінь Виконано

Проведено шляхом анонімного тестування дослідження соціально-психологічного клімату в трудовому колективі головного управління 14.12.2018, в якому прийняло участь 115 осіб.

 

5

  Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду середня    Запровадження регламентів взаємодії між уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції і службами управління персоналом органів Фонду при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок Полесов С. С., Павляк Є. В., Козеренко Ю.М., начальники територіальних управлінь Виконано

Наказом головного управління від 12.04.2018 № 696 «Про організацію перевірки факту подання декларарації та проведення спеціальних перевірок» затверджено порядок взаємодії між відповідними структурними підрозділами для організації проведення спеціальних перевірок.

 

6  Можливість порушення суб’єктами декларування строків та порядку подання декларацій середня   Запровадити щоквартальний моніторинг дотримання органами Пенсійного фонду України порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій Полесов С. С., Козеренко Ю. М., Павляк Є. В., начальники територіальних управлінь Виконано

Запроваджено (лист головного управління від 10.07.2018 № 6953/08-11/27) щоквартальний моніторинг дотримання державними службовцями територіальних управлінь порядку перевірки факту подання та своєчасності повідомлення Національного агентства  з питань запобігання та виявлення корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій.

7   Не забезпечення належних заходів контролю за проведенням спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища

 

середня   Впровадження моніторингу з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Розроблення порядку взаємодії між структурними підрозділами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полесов С. С., Павляк Є. В., Козеренко Ю. М., начальники територіальних управлінь Виконано

Наказом від 12.02.2018   № 269 запроваджено моніторинг дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок.

Наказом головного управління від 12.04.2018 № 696 затверджено порядок взаємодії між відповідними структурними підрозділами для організації проведення спеціальних перевірок.

Підготовлено та доведено до підвідомчих управлінь (лист головного управління від 02.08.2018 № 8002/08-11/27) роз’яснення «Про організацію проведення спеціальної перевіркипретендентів на посади, які займають відповідальне особливо відповідальне становище».

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

З працівниками підвідомчих управлінь 06.12.2018 проведено навчання на тему: «Організація проведення спеціальної перевірки претендентів на посади, які займають  відповідальне, особливо відповідальне становище  та посади яких віднесено до категорії «Б».

 

  Підготовка роз’яснень територіальним органам Фонду щодо застосування законодавчих та нормативних актів при проведенні спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища

 

Полесов С. С., Павляк Є. В., Козеренко Ю. М.,

 

8 Не забезпечення належних заходів контролю за відшкодуванням виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень

 

середня Провести аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень Павляк Є. В., начальники територіальних управлінь Виконано

Усунуто фінансових порушень в 31 випадку на загальну суму 324711,1 грн., з них: 9 фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних цінностей на загальну суму 2231,55 грн., 22 фінансових порушення, що не призвело до втрат фінансових і матеріальних цінностей на загальну суму 322479,55 грн. Всього відшкодовано 95,4% фінансових порушень.

 

9

  Відсутність належного контролю за повнотою вжиття заходів з птимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень та витрат на експлуатаційні послуги

 

середня   Провести дослідження результатів роботи територіальних управлінь Пенсійного фонду України щодо оптимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень, та витрат на  експлуатаційні послуги.

Забезпечити моніторинг результатів досліджень та усунення виявлених порушень та недоліків.

Полесов С.С., Павляк Є. В., Кравченко О.М., Шевченко М. В., начальники територіальних управлінь Виконано

У першому кварталі 2018 році органами Фонду Донецької області проведено допорогові процедури із застосуванням електронної системи Prozorro щодо прибирання приміщень. Обрано учасників, які запропонували найменшу ціну та відповідали умовам закупівлі. Економія асигнувань за вказаним предметом закупівлі склала 81,9 тис.грн.

Видатки за оренду майна держаної або комунальної форми власності в органах Пенсійного фонду встановлені на рівні 1 грн. за кв.м  у відповідності до п.10 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995  № 786 «Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», окрім Маріупольського об’єднаного управління (вирішення цього питання приймається на сесії Маріупольської міської ради).

З метою зменшення витрат державних коштів Великоновосілківське об’єднане управлінні провело допорогову закупівлю в системі Prozorro на монтаж та встановлення охоронної і пожежної сигналізації. За результатами закупівлі економія склала 1,5 тис.грн.

У використанні органів Фонду знаходиться 26 одиниць автомобільного транспорту, з них 2 автомобіля орендовані. Для кожного автомобіля встановлено ліміт пробігу. При плануванні витрат на 2018 рік в кошторисі 4 управлінь враховані суми по КЕКВ 3110 на переобладнання автомобілів на газ в розмірі 8,0 тис.грн. Протягом травня – червня поточного року було встановленно газобалонне обладнання на автомобілі Бахмутсько-Лиманського, Костянтинівсько-Дружковського, Великоновосілківського та Маріупольського об’єднаних управлінь.

В будівлях управлінь встановлено тепловий лічильник (смт. Велика Новосілка), замінено козирок на центральному вході (м. Мирноград), проведено ремонт системи опалення (м. Костянтинівська), проведено ремонт даху та вимощення (м. Добропілля).

З метою продовження робіт по енергозбереженню 2 управліннями (м. Селідове, смт. Великоновосілка) проведено допорогові процедури із застосуванням електронної системи Prozorro щодо заміни вікон.  В управліннях замінять по 3 вікна.

 

10 Не дотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока Користування під час визначення характеристик предметів закупівлі примірними специфікаціями у сфері публічних закупівель.

Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель, вартість яких не перевищує 200 тис. грн. для товарів і послуг та 1,5 млн. грн. – для робіт.

Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів Пенсійного фонду України, передбаченої законодавством.

Полесов С. С., Кравченко О. М., Головіна Н. В., Шевченко М. В., Калініченко О.С., начальники територіальних управлінь Виконано

За 12 місяців 2018 року проведено 7 допорогових закупівель з використанням електронної системи Prozorro на загальну 858,3 тис.грн., економія склала 69,4 тис. грн.

Територіальними управліннями проведено 107 допорогових закупівель на суму 7 763,9 тис. грн. Використання електронної системи закупівлі дозволило заощадити 394,3 тис. грн. асигнувань та зробити їх перерозподіл для придбання інших необхідних для забезпечення виконання функцій товарів та послуг.

Звіти про укладені договори оприлюднені у строки, які встановлені діючим законодавством.

 

background Layer 1