Пропустити навігацію

Рішення колегії головного управління від 03.05.2019 №3-3 “Про реалізацію завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян”

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

 

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

     03.05.2019                                                                   м. Слов’янськ                                                                              № 3-3

 

Про реалізацію завдань Стратегії  модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян

 

Заслухавши доповідь в. о. начальника головного управління БАРАНОВОЇ Тетяни Андріївни про реалізацію завдань Стратегії модернізації та Пенсійного фонду України  на період до 2020 року в Донецькій області щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян колегія відмічає, що робота головного та підвідомчих управлінь протягом 1 кварталу 2019 року була спрямована на виконання завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №672-р та окремого доручення голови правління Пенсійного фонду України від 22.03.2019 №15-ОД щодо поліпшення якості обслуговування громадян з використанням інформаційних технологій.

 

На даний час у 24 відділах обслуговування громадян забезпечується безперервний прийом відвідувачів 178 спеціалістами за принципом «єдиного вікна».

 

За звітний період до управлінь області звернулось 170,0 тис. відвідувачів, прийнято 59,0 тис. заяв, видано 63,1 тис. довідок, надано 37,7 тис. послуг консультативного характеру.

 

Для дистанційного обслуговування громадян створено 43 віддалених робочих місця – агентських пункти, 134 віртуальних (інтерактивних) робочих місця, на яких протягом 2018 року надано 8,9 тис. послуг, в І кварталі 2019 року  – 3,4 тис. послуг.

 

В поточному році планується відкриття мультицентру надання послуг у     м. Маріуполь (ЦНАП). В межах підготовчої роботи по проекту відкриття ЦНАПу спеціалістами Фонду області розробляються інформаційні та технологічні картки, схеми надання послуг, проводиться робота по відбору кваліфікованого кадрового персоналу.

 

На виїзних прийомах протягом 2018 року надано близько 5 тис. послуг особам з обмеженими фізичними можливостями, особам з інвалідністю за зором та особам, яким виповнилося 80 і більше років. В І кварталі поточного року надано 1,3 тис. послуг громадянам з числа таких осіб.

 

В централізованій підсистемі призначення та виплати пенсій (ППВП) призначено 21,1 тис. пенсій та виконано 41,8  тис. індивідуальних перерахунків.

 

З метою покращення якості обслуговування громадян значна увага приділяється удосконаленню дистанційних форм обслуговування.

 

На Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєструвались майже 212,0 тис. громадян, в т.ч. 17,2 тис. з початку цього року, послуги отримали 9,6 тис. громадян.

 

За 9 місяців отримали послуги інформування шляхом смс – повідомлень майже 50 тис. осіб, з них 10 тис. з початку поточного року.

 

Впроваджуються розроблені Пенсійним фондом України «Стандарти обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України (далі- Стандарти).

 

На даний час обслуговування громадян здійснюється у 25 будівлях, з яких 14 (56%) орендовані, 5 будівель повністю пристосовані для людей з інвалідністю,   мають 14 паркувальних місць для осіб з інвалідністю.

 

Відбувається технічна модернізація приміщень для прийому відвідувачів. Із загальної кількості приміщень 13 (або 50%) обладнані камерами внутрішнього відеоспостереження. Всіма управліннями забезпечено наявність таблички «Режим роботи» шрифтом Брайля.

 

Триває робота по забезпеченню інклюзивності пенсійних послуг для людей з інвалідністю.

 

Враховуючи вищевикладене, колегія

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Роботу органів  Пенсійного  фонду  України в Донецькій області визнати такою, що відповідає вимогам Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян.
  2. Начальнику управління пенсійного забезпечення КІСЕЛЬКОВІЙ О. та начальнику управління адміністративного забезпечення ГОРДОНУ В. подовжити роботу щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян.
  3. Начальникам об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України, головам комісій з припинення управлінь:

3.1.   Забезпечити обслуговування громадян виключно з дотриманням  вимог Стандартів.

3.1.1. Забезпечити безперервне обслуговування громадян протягом робочого часу.

3.1.2. Забезпечити прийом громадян згідно персональних стандартів якісного обслуговування та із  дотриманням  спеціалістами встановленої схеми дій.

3.1.3.  Подовжити роботу щодо оцінки якості надання послуг.

3.1.4. Розробити заходи щодо підвищення професійної компетентності спеціалістів відділів обслуговування громадян шляхом самоосвіти.

3.2. Подовжити роботу по приведенню будівель, в яких здійснюється обслуговування громадян у відповідності до Стандартів.

3.3.  В термін до 01.06.2019 надати до головного управління звіти про проведену роботу.

 

За голову колегії                                                                                                                                       Т. БАРАНОВА

 

Секретар колегії                                                                                                                                          О. ДРЮПІНА

background Layer 1