Пропустити навігацію

Рішення колегії головного управління від 03.05.2019 № 3-5 “Про стан реалізації органами Фонду області Стратегії розвитку комунікацій, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 2 лютого 2016 року № 1-2”

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

 

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

       03.05.2019                                                                м. Слов’янськ                                                                                 № 3-5

 

 

Про стан реалізації органами
Фонду області Стратегії розвитку комунікацій, затвердженої  постановою правління Пенсійного фонду України від 2 лютого 2016 року № 1-2

Заслухавши доповідь головного спеціаліста сектору організаційно-інформаційної роботи головного управління ДРЮПІНОЇ Олени Вітаутасівни Про стан реалізації органами Фонду області Стратегії розвитку комунікацій, затвердженої  постановою правління Пенсійного фонду України від 2 лютого 2016 року № 1-2, колегія відмічає, що  у 1 кварталі 2019 року проводилось всебічне інформування громадян області за різними напрямками діяльності пенсійної служби з використанням широкого спектру засобів комунікації та з урахуванням потреб різних цільових груп.

 

Забезпечено оприлюднення роз’яснень за актуальними напрямками, найбільша увага приділялась легалізації трудових відносин, змінам в пенсійному законодавстві, інформуванню про нові сервіси  веб-порталу Пенсійного фонду України, проведенню перерахунків пенсійних виплат,  порядку виплати субсидій особам пенсійного віку, поточної діяльності управлінь тощо.

 

Активізація роботи із засобами масової інформації, відповідно до складових медіа-простору, дозволила оприлюднити 381 новину та підвищити  рівень інформування громадян в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 73 %.

 

Впродовж січня-березня на інформаційній сторінці веб-порталу головного управління  Пенсійного фонду України, державних адміністрацій, міських органів влади та  у соціальних мережах.  опубліковано 2,5 тис. повідомлень, що на 80 % перевищує відповідний показник минулого року. Публікація власних відео продуктів сприяла залученню до їх перегляду 33 тис. осіб.

 

Основними формами роботи з громадськістю були зустрічі у трудових колективах, у ветеранських і громадських організаціях, з учнівською молоддю, заняття для майбутніх пенсіонерів, дні інформування та дні відкритих дверей.  До участі у 1,1 тис. заходів  залучено понад 30 тис. осіб, інтенсивність інформування та рівень охоплення громадян зросли на 66 та 143 відсотки відповідно в порівнянні з І кварталом минулого року. 

 

Під час масових заходів  для додаткового інформування громадян розповсюджено близько 30 тис.  буклетів та листівок, що в 1,5 рази більше показника 2019 року.

 

З метою вивчення громадської думки проанкетовано 24 тис. осіб, що суттєво перевищує відповідний показник 2018 року.

 

Фахівцями окремих управлінь здійснювався креативний підхід до організації масових заходів.  Ініційовано проведення фейсбукової естафети Мангушським об’єднаним управлінням; залучення молодіжних організацій та працівників закладів культури до надання консультацій Торецьким та Добропільським об’єднаними управліннями; розповсюдження друкованої продукції у громадському транспорті Бахмутсько-Лиманським та Покровським об’єднаними управліннями; демонстрацію відеопродукції Пенсійного фонду – в адміністративних установах та банках тощо.

 

Враховуючи вищевикладене, колегія головного управління

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Роботу органів Пенсійного фонду України в Донецькій області за 1 квартал 2019 року визнати такою, що відповідає завданням реалізації Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України.
  2. Сектору організаційно-інформаційної роботи головного управління, начальникам підвідомчих управлінь Пенсійного фонду області.

2.1. Продовжити всебічне інформування громадян з використанням наявних засобів комунікації з метою підвищення рівня обізнаності різних цільових груп з питань, що відносяться до сфери відповідальності органів Пенсійного фонду.

2.2. Забезпечити підвищення якості проведення роз’яснювальних заходів за рахунок покращення їх організаційної підготовки та підготовки фахівців підвідомчих управлінь.

2.3. Забезпечити вивчення та поширення в області позитивного досвіду управлінь, що використовують ефективні та нестандартні підходи до організації роботи в сфері комунікацій.

  1. Начальникам підвідомчих управлінь звітувати про підсумки виконання завдань Стратегії до сектору організаційно-інформаційної роботи головного управління щомісячно до 1 числа.

 

За голову колегії                                                                                    Т.  БАРАНОВА                                                                        

Секретар колегії                                                                                          О. ДРЮПИНА                                            

background Layer 1