Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року

 Загальна кількість звернень громадян до головного управління та підвідомчих управлінь за 1 півріччя 2019 року збільшилась на 21,1 % у порівнянні з минулим роком (з 22,1 тис. до 26,7 тис.) , із них:

  • до головного управління – 11,6 тис. звернень (43,4% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 15,1 тис. звернень (56,6% від загальної кількості звернень).

 До головного управління кількість звернень зросла на 21 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 9,6 тис. до 11,6 тис.) , а до підвідомчих управлінь області на 29 % (з 12,5 тис. до 15,1 тис.).

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 5,2 тис. осіб, що на 18,8 % більше в порівнянні з минулим роком (6,4 тис.), а на виїзних прийомах за місцем мешкання чи роботи громадян до керівництва Фонду звернулося 3,3 тис. громадянина, що на 10,7 % більше в порівнянні з минулим роком (2,9 тис.).

Письмово звернулося 11,5 тис. осіб, що у 2 рази більше  ніж в минулому році (5,7 тис.).       

 

Окрім цього, представниками органів Пенсійного фонду України в Донецькій області здійснено 0,1 тис. виїздів у складі “мобільних соціальних офісів”, створених при райдержадміністраціях в ході, яких надано послуг        1,2 тис. осіб.

 

Фахівцями Фонду області здійснено 0,5 тис. виїзних прийоми до громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих» та «Прямих» ліній, на які протягом звітного періоду звернулося 22,7 тис. громадян, що на 9,0 % менше в порівнянні з минулим роком (24,8 тис.). З метою упорядкування організації роботи з прийому та обслуговування громадян, автоматизації основних функціональних процесів головним управлінням розроблено та впроваджено в управліннях області програмний комплекс «Hotline» для реєстрації звернень через «Гарячу лінію» .

 

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж в дистанційному форматі незалежно від місця реєстрації використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Користувачами даного електронного ресурсу вже є більше 230,0 тис. громадян.

Крім того, для скорочення часу обслуговування громадян, упорядкування, мінімізації черг, в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом вже скористалося  14,8 тис. осіб.

Продовжує набирати обертів популярність звернень до органів Фонду через веб-портал електронних послуг. Органами фонду розглянуто 4,1 тис. звернень та запитів, які надійшли через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з питань пенсійного забезпечення.

 

Головним управлінням забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять через державну установу “Урядовий контактний центр”, яких надійшло у 1 півріччі 2019 року 6,8 тис.

background Layer 1