Пропустити навігацію

Рішення колегії головного управління від 23.07.2019 № 5-2 “Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Донецькій області у І півріччі 2019 року щодо виконання доходної частини бюджету та скорочення обсягів заборгованості по обов’язкових платежах до бюджету Фонду області”

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

 

  23.07.2019                                           м. Слов’янськ                                                      № 5-2

 

Про стан виконання в органах Пенсійного фонду України  Закону України Про звернення громадян

 

 

Колегія головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області відмічає, що робота органів Пенсійного фонду України в Донецькій області за напрямками діяльності протягом 1 півріччя 2019 року була спрямована на забезпечення конституційних прав громадян на звернення. 

Робота із зверненнями громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області та управліннях області здійснюється відповідно до Закону України від 02.10.1996 №393/96 «Про звернення громадян», наказів Міністерства праці та соціальної політики України та Пенсійного фонду  України, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109, положення «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України  від 30.07.2015 року №13-1.

В органах Фонду області за 1 півріччя 2019 року зареєстровано та розглянуто  26,8 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 21,1 % більше порівняно з відповідним періодом 2018 року (22,1 тис.).

Прийнято 11,5 тис. письмових звернень громадян, на які надано відповіді без  порушення термінів, передбачених чинним законодавством.

На 18,8% зменшилась кількість звернень на особистий прийом до керівництва Фонду –   5,2 тис. громадян (за аналогічний період минулого року – 6,4 тис. громадян).  

На виконання вимог «Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпеченням оперативного реагування на звернення, що надходять на «Урядову Гарячу лінію», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898, головним управлінням та управліннями області розглянуто 6,8 тис. звернень громадян.   

З метою оптимізації витрат часу на обслуговування громадян та автоматизації технологічного процесу реєстрації звернень через «Гарячі лінії», головним управлінням розроблено та впроваджено на обласному та регіональному рівні автоматизовану систему електронної реєстрації дзвінків «HOTLINE». За звітний період 22,7 тис. осіб отримали консультаційну підтримку з питань пенсійного забезпечення з яких головним управлінням опрацьовано та надано практичну допомогу  2,6 тис. особам. 

Органами Пенсійного фонду України області забезпечено своєчасний розгляд звернень та запитів громадян, що надходять через  веб-портал Пенсійного фонду України, яких  за 6 місяців поточного року надійшло 4,1 тис. 

Враховуючи вищевикладене, колегія

ВИРІШИЛА:

1. Роботу органів  Пенсійного  фонду  України в Донецькій області визнати такою, що відповідає виконанню вимог Закону України “Про звернення громадян”.

2. Начальникам управлінь Пенсійного фонду України у районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах забезпечити:

2.1. Неухильне додержання вимог Закону України “Про звернення громадян” під час розгляду усних та письмових звернень, запитів громадян, надісланих через веб-портал Пенсійного фонду України.

2.2.   Виконання наказу головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області №156 від 15.06.2017 року «Про активізацію заходів щодо поширення сервісів веб-порталу Пенсійного фонду України серед населення Донецької області» (далі-Наказ №156) в частині 100% опрацювання звернень (скарг) та запитів на підготовку паперових документів користувачів електронних послуг Веб-порталу Пенсійного Фонду України. Узагальнити до 01.10.2019 року інформацію щодо стану виконання вимог Наказу №156 в частині додержання строків опрацювання звернень та запитів громадян.

 

Голова колегії                                                                                                                            Н. РАД

Секретар колегії                                                                                                         О. КОСОГОВА

background Layer 1