Пропустити навігацію

Нові стандарти роботи Пенсійного фонду

Правління Пенсійного фонду України затвердило нове Положення про організацію прийому та обслуговування громадян.

Положення чітко визначає базові принципи обслуговування громадян, якими має керуватись у своїй роботі кожен працівник Пенсійного фонду. У документі класифіковано види обслуговування за місцем його проведення: стаціонарне, виїзне, дистанційне. Визначено права та обов’язки громадян, які звертаються в органи Фонду, а також права та обов’язки Пенсійного фонду під час обслуговування.
Головним принципом обслуговування людей в управліннях Фонду стане відсутність будь-якого поділу за зонами, дільницями, поштовими відділеннями. Але основне – затверджено схему дій спеціаліста підрозділу з обслуговування громадян. Фонд розробив практичну «інструкцію», що визначає порядок дій, у разі надходження звернення з того чи іншого питання.
У Положенні визначені і такі форми обслуговування, як виїзний прийом, дистанційні послуги.
Надання послуг в електронному вигляді, як одна з форм дистанційного обслуговування, уже в найближчому майбутньому стане базовим і поступово витіснить стаціонарний прийом.

07cbcbc15bbac8ff3bc0e31fcd9bd3e0 S - Нові  стандарти  роботи  Пенсійного фонду

background Layer 1