Звіт про стан реалізації заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2019-2020 роки
№ з/п | Корупційний ризик | Пріоритетність корупційного ризику (низька/середня/висока) | Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику | Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу | Виконання за 9 місяців
2019 року |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1
|
Недостатня обізнаність посадових осіб щодо вимог антикорупційного законодавства. | низька | 1. Проведення додаткових навчань, лекцій семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень | Сем’юк М. Ю.,
Новікова О. М, начальники територіальних управлінь |
Виконано
Проведено 130 технавчань в територіальних управліннях; Головним управлінням надано підвідомчим управлінням 13 інформаційних роз’яснень застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції»; розповсюджено буклет «Забезпечення виконання антикорупційного законодавства в органах Пенсійного фонду». Крім того була затверджена «Пам’ятка для державних службовців, які знаходяться в соціальних відпустках та не припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави щодо дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та ознайомлені особисто та через соціальні мережі Інтернет 165 працівників Головного та підвідомчих управлінь, які знаходяться в соціальних відпустках. |
2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог Законів України “Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачірозподілу прав, моніторингу та контролю доступув з урахуванням службових повноважень. | Сем’юк М. Ю.,
Новікова О. М, начальники територіальних управлінь |
Виконано
Забезпечено ознайомлення 188 державних службовців Головного та підвідомчих управлінь з: «Пам’яткою для працівників, що мають намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави щодо дотримання вимог Законів України “Про державну службу» та «Про запобіганя корупції». |
|||
2 | Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду | низька | Перегляд існуючих процедур взаємодії між уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції і службами управління персоналом органів Фонду при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок | Сем’юк М. Ю.,
Новікова О. М, начальники територіальних управлінь |
Виконано
Наказом начальника Головного управління від 29.05.2019 № 1228 «Про здійснення заходів із запобігання порушенням вимог фінансового контролю» затверджені процедури взаємодії між сектором з питань запобігання та виявлення корупції та відділом персоналу |
3 |
Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень | середня | Систематизація заходів моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень | Павляк Є. В.,
начальники територіальних управлінь |
Виконано
Систематизовано шляхом встановлення термінів впровадження рекомендацій та усунення порушень, вивчення наданої територіальними управліннями інформації про виконання наданих рекомендацій та вжитих заходів щодо усунення порушень та недоліків, надання відповідного висновку. У разі не виконання вимог щодо відшкодування незаконних витрат та не усунення допущених порушень встановлюються додаткові терміни їх виконання. Крім того при здійсненні моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень щоквартально використовуються форми звітності до Департаменту внутрішнього аудиту Пенсійного фонду України, затверджені наказом Головного управління від 15.06.2017 № 155 «Про затвердження переліків звітності щодо роботи територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області». Станом на 01.10.2019 за результатами моніторингу встановлено, що управліннями усунуті фінансові порушення в 48 випадках на загальну суму 570799,08 грн., залишок невідшкодованих фінансових порушень, термін усунення яких не настав, складає 178441,29 грн. |
4 | Недосконалість системи внутрішнього контролю за використанням коштів органів Фонду Донецької області | середня | Зміна приорітетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій,надання адміністративних послуг, здійснення контрольно – наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка таких аудитів повинна становити не менше 50% в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів) | Павляк Є. В.,
начальники територіальних управлінь |
Виконано
Згідно р. ІІІ п. 3.2 завдання внутрішнього аудиту на 2019 рік, визначеного Стратегічним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 – 2021 роки, в межах зміни пріоритетів при проведенні внутрішнього аудиту, частка аудитів ефективності у 2019 році має становити 40 % в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів. Станом на 01.10.2019, на виконання вимог Стратегічного плану, управлінням внутрішнього аудиту проведено 3 аудити відповідності та фінансові аудити, план проведення аудитів виконано на 100 %, підвідомчими управліннями прийнято до виконання 37 рекомендацій, або 100% від наданих, термін впровадження рекомендацій не настав. До кінця 2019 року заплановане проведення 2-х аудитів ефективності, що становитиме 40 % в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів. |
5 | Не дотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель | висока | 1. Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель | Гордон В. Я.,
Головіна Н. В., Шевченко М. В., Калініченко О.С., Сем’юк М. Ю., Новікова О. М, начальники територіальних управлінь |
Виконано
Дотримано |
2. Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацом другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону. | Гордон В. Я.,
Калініченко О.С., Головіна Н. В., Шевченко М. В., Сем’юк М. Ю., Новікова О. М, начальники територіальних управлінь |
Виконано
Відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі», було проведено 42 процедури публічних закупівель товарів, робіт та послуг з застосуванням електронної системи публічних закупівель. Вартісна величина предмету закупівель яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. Загальна сума економії за закупівлями склала 183,9тис. грн., що склало 1,6% від очікуваної вартості закупівель. Станом на 30.09.2019 Головним управлінням проведено 4 допорогові закупівлі на загальну суму 3610,4тис. грн. та триває 4 процедури. Використання електронної системи закупівлі дозволило заощадити 196,8тис. грн. асигнувань.
|