Пропустити навігацію

Звіт про стан реалізації заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2019-2020 роки

№ з/п Корупційний ризик Пріоритетність корупційного ризику (низька/середня/висока) Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу Виконання за 9 місяців

2019 року

1 2 3 4 5 6
1

 

Недостатня обізнаність посадових осіб щодо вимог антикорупційного законодавства. низька 1. Проведення додаткових навчань, лекцій семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень Сем’юк М. Ю.,

Новікова О. М,

начальники територіальних управлінь

Виконано

Проведено 130 технавчань в територіальних управліннях; Головним управлінням надано підвідомчим управлінням 13 інформаційних роз’яснень застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції»; розповсюджено буклет «Забезпечення виконання антикорупційного законодавства в органах Пенсійного фонду». Крім того була затверджена «Пам’ятка для державних службовців, які знаходяться в соціальних відпустках та не припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави щодо дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та ознайомлені особисто та через соціальні мережі Інтернет 165 працівників Головного та підвідомчих управлінь, які знаходяться в соціальних відпустках.

      2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог Законів України “Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачірозподілу прав, моніторингу та контролю доступув з урахуванням службових повноважень. Сем’юк М. Ю.,

Новікова О. М,

начальники територіальних управлінь

Виконано

  Забезпечено ознайомлення 188 державних службовців Головного та підвідомчих управлінь з:  «Пам’яткою для працівників, що мають намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави щодо дотримання вимог Законів України “Про державну службу» та «Про запобіганя корупції».

2 Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду низька Перегляд існуючих процедур взаємодії між уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції і службами управління персоналом органів Фонду при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок Сем’юк М. Ю.,

Новікова О. М,

начальники територіальних управлінь

Виконано

Наказом начальника Головного управління від 29.05.2019  № 1228 «Про здійснення заходів із запобігання порушенням вимог фінансового контролю» затверджені процедури взаємодії між сектором з питань запобігання та виявлення корупції та відділом персоналу

 

3

Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень середня Систематизація заходів моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень Павляк Є. В.,

начальники територіальних управлінь

Виконано

   Систематизовано шляхом встановлення термінів впровадження рекомендацій та усунення порушень, вивчення наданої територіальними управліннями інформації про виконання наданих рекомендацій та вжитих заходів щодо усунення порушень та недоліків, надання відповідного висновку. У разі не виконання вимог щодо відшкодування незаконних витрат та не усунення допущених порушень встановлюються додаткові терміни їх виконання. Крім того при здійсненні моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень щоквартально використовуються форми звітності до Департаменту внутрішнього аудиту Пенсійного фонду України, затверджені наказом Головного управління від 15.06.2017 № 155 «Про затвердження переліків звітності щодо роботи територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області». Станом на 01.10.2019 за результатами моніторингу встановлено, що управліннями усунуті фінансові порушення в 48 випадках на загальну суму 570799,08 грн., залишок невідшкодованих фінансових порушень, термін усунення яких не настав, складає 178441,29 грн.

4 Недосконалість системи внутрішнього контролю за використанням коштів органів Фонду Донецької області середня Зміна приорітетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій,надання адміністративних послуг, здійснення контрольно – наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка таких аудитів повинна становити не менше 50% в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів) Павляк Є. В.,

начальники територіальних управлінь

Виконано

Згідно р. ІІІ п. 3.2 завдання внутрішнього аудиту на 2019 рік, визначеного Стратегічним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 – 2021 роки, в межах зміни пріоритетів при проведенні внутрішнього аудиту, частка аудитів ефективності у 2019 році має становити 40 % в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів. Станом на 01.10.2019, на виконання вимог Стратегічного плану, управлінням внутрішнього аудиту проведено 3 аудити відповідності та фінансові аудити, план проведення аудитів виконано на 100 %, підвідомчими управліннями прийнято до виконання 37 рекомендацій, або 100% від наданих, термін впровадження рекомендацій не настав. До кінця 2019 року заплановане проведення 2-х аудитів ефективності, що становитиме 40 % в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів.

5 Не дотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока 1. Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель Гордон В. Я.,

Головіна Н. В.,

Шевченко М. В., Калініченко О.С.,

Сем’юк М. Ю.,

Новікова О. М,

начальники територіальних управлінь

Виконано

Дотримано

      2. Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацом другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону. Гордон В. Я.,

Калініченко О.С.,

Головіна Н. В.,

Шевченко М. В.,

Сем’юк М. Ю.,

Новікова О. М,

начальники територіальних управлінь

Виконано

Відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі», було проведено 42 процедури публічних закупівель товарів, робіт та послуг з застосуванням електронної системи публічних закупівель. Вартісна величина предмету закупівель яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. Загальна сума економії за закупівлями склала 183,9тис. грн., що склало 1,6% від очікуваної вартості закупівель.

Станом на 30.09.2019 Головним управлінням проведено 4 допорогові закупівлі на загальну суму 3610,4тис. грн. та триває 4 процедури. Використання електронної системи закупівлі дозволило заощадити 196,8тис. грн. асигнувань.

 

 

background Layer 1