Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

 

Протягом 9 місяців 2019 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області області надійшло 35,9 тис. усних та письмових звернень громадян, що 8,8 % менше порівняно з минулим роком (39,3 тис.), із них:

  • до головного управління – 15,4 тис. звернень (43,0% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 20,4 тис. звернень (57,0% від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зменшилась на 12 % порівняно з аналогічним періодом минулого року з 17,6 тис. до         15,4 тис., а до підвідомчих управлінь області на 6% з 21,7 тис. до   20,4 тис.

 

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: незгоди з розміром призначених пенсій, щодо можливості підвищення пенсії,  щодо права на перерахунок пенсії з 01.01.2019 року згідно п. 2 ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі-Закон), з 01.03.2019 відповідно до частини другої статті 42 Закону шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 17%, з 01.07.2019 відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2019 рік» та пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

 

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 7,0 тис. осіб, що на 34 % менше в порівнянні з минулим роком (10,6 тис.), а на виїзних прийомах за місцем мешкання чи роботи громадян до керівництва Фонду звернулося 3,9 тис. громадян, що на 8,0 % менше в порівнянні з минулим роком (4,2 тис.). Письмово звернулося 14,2 тис. осіб, що у 1,5 рази більше  ніж в минулому році (10,0 тис.).       

 

У своїх зверненнях до органів Фонду області, в тому числі і на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо отримання пенсій за фактичним місцем проживання – 8,9 тис. (25% від загальної кількості),  правильності призначення та перерахунку пенсій – 5,8 тис. звернень (16% загальної кількості звернень), можливості підвищення пенсій – 4,4 тис. (12%), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 3,9 тис. звернень (11%).

 

Спеціалістами Фонду області здійснено 0,8 тис. виїзних прийоми до громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

 

Головним управлінням забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 9,0 тис. таких звернень, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.10.2019 року 254,0 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

 

Засобами електронного сервісу веб-порталу Пенсійного фонду України за 9 місяців 2019 року одержано та розглянуто  5,1 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

 

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 31,6 тис. громадян (на 33 % менше у порівнянні з минулим періодом 41,9 тис.), що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати. 

background Layer 1