Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 2019 рік

Протягом 2019 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 45,2 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 26,8 % менше у порівнянні з минулим роком (61,7 тис.), із них:

  • до головного управління – 18,5 тис. звернень (41,0% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 26,7 тис. звернень (59,0% від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зменшилась на 33 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року з 27,5 тис.  до 18,5 тис., а до підвідомчих управлінь області на 22% з 34,2 тис. до 26,7 тис.

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: незгода з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.01.2019 року згідно п. 2 ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон), з 01.03.2019 відповідно до частини другої статті 42 Закону шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 17%, з 01.07.2019 та 01.12.2019 відповідно до постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 №543 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №543) та пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 8,9 тис. осіб, що на 45 % менше в порівнянні з минулим роком (16,3 тис.), та на виїзних прийомах звернулося 5,2 тис. громадян, що на   9 % менше в порівнянні з минулим роком (5,7 тис.). Письмово звернулося      18,5 тис. осіб, що на 10% менше в порівнянні з минулим роком (20,4 тис.).       

У своїх зверненнях до органів Фонду області, в тому числі й на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо отримання пенсій за фактичним місцем проживання – 10,3 (23% від загальної кількості),  правильності призначення та перерахунку пенсій – 7,0 звернень (15% загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 5,2 звернень (12), можливості підвищення пенсій – 5,0 (11%).

Спеціалістами Фонду області здійснено 1,0 тис. виїзних прийоми до громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

Головним управлінням забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 10,5 тис. таких звернень, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.01.2020 року 263,6 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

Засобами електронного сервісу веб-порталу Пенсійного фонду України за 2019 рік одержано та розглянуто  7,2 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 40,4 тис. громадян (на 36 % менше у порівнянні з минулим періодом 62,7 тис.), що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати. 

 

background Layer 1