Власникам бізнесу про дистанційну співпрацю з органами Пенсійного фонду Донеччини
Офіційне працевлаштування та виведення зарплат з «тіні» – цим питанням присвятили зустрічі з фізичними особами-підприємцями м. Мирноград та с. Новотроїцьке. Фахівці Покровського та Вольноваського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України також ознайомили власників бізнесу з онлайн послугами Вебпорталу, актуальними для роботодавця.
Чим підприємцю корисний електронний кабінет?
В кабінеті можна переглянути відомості щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства за даним видом платежу до Фонду, зокрема:
- інформацію про кількість застрахованих осіб, які не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу з вини роботодавця;
- відомості про звітність щодо сплати єдиного соціального внеску, а також зауваження до звітів роботодавця і рекомендації щодо усунення неточностей;
- інформацію, що необхідна роботодавцю для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
До уваги! Довідка з QR-кодом, яку роботодавець може отримати на Вебпорталі у розділі «Комунікації з ПФУ», має силу паперового аналогу, підписаного відповідною особою Пенсійного фонду України.