Пропустити навігацію

X. Управління контрольно-перевірочної роботи

Головними завданнями управління є:

організація контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного та соціального страхування вимог законодавства щодо загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) подає до Фонду відомості про заплановані перевірки у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування для включення до річного плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю);

2) організовує, координує і контролює здійснення контрольно-перевірочної роботи щодо: правильності нарахування, обчислення та сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд та його органи; правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій; обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірності поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію; обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації з електронних систем та реєстрів; достовірності відомостей, поданих страхувальником для отримання страхових коштів, правильності використання страхувальниками та застрахованими особами страхових коштів; розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; цільового використання коштів, призначених для виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, використанням страхових коштів, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, інших джерел, визначених законодавством;

3) здійснює внесення та оновлення відомостей в інтегрованій автоматизованій системі державного нагляду (контролю) та відповідає за достовірність внесеної до системи інформації про перевірки;

4) здійснює щоквартальний моніторинг стану виконання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю), оцінює ефективність контрольно-перевірочної роботи;

5) забезпечує моніторинг та узагальнення результатів роботи відділів управління, аналізує стан усунення виявлених порушень законодавства та інформує заступника начальника Головного управління згідно з наказом про розподіл обов’язків між заступниками начальника Головного управління та управління контрольно-перевірочної роботи Фонду;

6) забезпечує методичне керівництво роботою відділів управління, вивчає стан організації контрольно-перевірочної роботи та розробляє пропозиції щодо її вдосконалення;

7) проводить перевірки: правильності нарахування, обчислення та сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд та його органи; правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій; обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірності поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію; обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації з електронних систем та реєстрів; достовірності відомостей, поданих страхувальником для отримання страхових коштів, правильності використання страхувальниками та застрахованими особами страхових коштів; цільового використання коштів, призначених для виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, використанням страхових коштів, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, інших джерел, визначених законодавством;

8) бере участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

9) вивчає стан умов, безпеки, охорони праці та профілактичної роботи на підприємствах, у фізичних осіб, які використовують найману працю, з метою надання страхувальникам необхідних консультацій у створенні ними та реалізації ефективної системи управління охороною праці;

10) здійснює роз’яснювальну роботу щодо безпечних та нешкідливих умов праці, організовує створення інформаційних матеріалів, пам’яток тощо з питань соціального страхування від нещасного випадку та охорони праці;

11) вивчає та поширює позитивний досвід створення безпечних та нешкідливих умов виробництва; 12) готує та бере участь у підготовці розпорядчих документів Головного 4 управління;

13) представляє в межах своєї компетенції у встановленому порядку інтереси Головного управління; 14) приймає участь в межах своїх повноважень у розгляді звернень, заяв та скарг підприємств, установ, організацій і громадян з питань діяльності Фонду;

15) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

16) здійснює роботу з документами у відповідності з чинним законодавством, забезпечує їх укомплектування, зберігання, облік та використання в архіві;

17) інформує громадськість про свою діяльність (у разі необхідності);

18) здійснює інші повноваження, визначені законодавством та виконує доручення начальника Головного управління.

background Layer 1